1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میتسوبیشی اوتلندر 2016 اسپرت با ظاهر بروز رسانی شده

میتسوبیشی اوتلندر 2016 اسپرت با ظاهر بروز رسانی شده

2 آذر 1394
  • 0

وقتی پرفروش‌ترین خودرو شرکتتان را تحت جراحی زیبایی قرار می‌دهید، نباید اشتباهی رخ دهد. میتسوبیشی از همان راهی که اوتلندر سه ردیف را بروز رسانی کرد، به مدل اسپرت رسید. در واقع میتسو تغییرات کوچک اما معنادار ایجاد و ظاهر این محصول خود را شاداب‌تر کرد که البته این تغییرات به ارزش خودرو می‌افزاید. آنها مفهوم طراحی "جلوپنجره پویا" را به مدل کوچک و دو ردیف خود بسط دادند و آپدیت‌های کوچک دیگری در اوتلندر اسپرت به وجود آوردند تا آن را جذاب‌تر کنند. مدت زمانی طول می‌کشد تا با طراحی جلوپنجره جدید این اسپرت کامپکت سازگار شویم اما در نگاه اول اوتلندر اسپرت از مدل قبلی خودش بهتر به نظر می‌آید، هر چند که نقاط ضعف نسخه اصلی خود را به همراه دارد.

استفاده از خطوط کرومی که در محصولات جدید میتسوبیشی به چشم می‌آید، در این محصول محدودتر شده که این یک نکته مثبت محسوب می‌شود. در واقع این محصول ترکیب طراحی نسخه فیس لیفت و نسخه اصلی ASX می‌باشد. رینگ‌های 18 اینچی جدید نیز به این مدل اضافه شده است. سه نوع رنگ بدنه جدید نیز در این مدل قابل سفارش است: نقره‌ای خنک، سفید صدفی و قهوه‌ای کوارتز.

بسیاری از آیتم‌هایی که روزانه درون خودرو می‌بینیم، داخل این ژاپنی بهبود پیدا کرده‌اند مثل: روکش چرم برای فرمان- کیفیت جنس صندلی‌ها و البته طراحی جدید برای پنل خروجی تهویه هوا ( که این مورد در طراحی قبلی بسیار زشت و کسل کننده بود).

موتور این خودرو که یکی از عوامل اسپرت بودن آن است، دارای دو پیشرانه 2 لیتری و 204 لیتری می‌باشد که اولی 148 اسب بخار و دومی 168 تولید می‌کند که بسته به علاقه خریدار به یک جعبه دنده دستی یا CVT اتوماتیک متصل می‌گردد.

در مقایسه به مدل 2015، این خودروساز ژاپنی پر فروش ترین محصول خود را در مسیر طراحی‌های جدید خود قرار داده و تفاوت‌هایی هرچند کوچک را ایجاد کرده اما نسخه اصلی ساخت خود را برای اوتلندر اسپرت تغییر نداده است که این کار تعمداً صورت گرفته است.

برای این خودرو قیمت پایه 19595 دلار در نظر گرفته شده که همان قیمت سال 2015 است. باید دید آیا آرین موتور این مدل جدید را نیز در سبد محصولات خود قرار می‌دهد یا خیر.

منبع پدال


نظرات