1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

1 دی 1394
  • 0

خودرویی کوچک و دوست‌داشتتنی، حداقل در قامت یک کانسپت؛ با پیشرانه‌ای کاملاً‌ الکتریکی و فاصله‌ای نه‌چندان دور از مرحله تولید. صحبت از شورولت بولت است که اینک عنوان اوپل تریکس (Trixx) را پیدا کرده است.

این مدل البته وجود خارجی ندارد، ولی گفته می‌شود که کانسپت اوپل شانس خوبی برای ورود به خط تولید و رقابت با مدل‌هایی چون ب‌ام‌و i3، رنو زوئی، نیسان لیف و میتسوبیشی آی-میو دارد. ضمن اینکه «تریکس» عنوانی است که قبلاً اوپل در سال ۲۰۰۴ برای یک کانسپت شهری به کار برده است.

تصاویر اولیه یک سیمای کاملاً جدید را نشان می‌دهند که در آن چراغ‌های متفاوت، سپر با طراحی جدید و جلوپنجره مخصوص اوپل دیده می‌شوند. کناره‌های بدنه تقریباً بدون تغییر باقی مانده‌اند؛‌ البته به جز برخی الگوهای کرومی و ستون C. همچنین ظاهر جدیدی برای چراغ‌های عقب درنظر گرفته شده است. برای تکمیل طراحی این خودروی الکتریکی نیز از چرخ‌های ویژه اوپل استفاده شده است.

اوپل هنوز به صورت رسمی در مورد ارائه نسخه خودش از شورولت بولت حرفی به میان نیاورده است و این در حالی است که نسخه تولیدی مدل امریکای شمالی جنرال‌موتورز قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در سال ۲۰۱۶ رونمایی شود. در نتیجه، LG به یک شریک استراتژیک برای جنرال‌موتورز تبدیل خواهد شد؛ چرا که این کمپانی قصد دارد دامنه مسافت الکتریکی در حدّ ۳۲۰ کیلومتر در اختیار مشتریانش قرار دهد. انتظار می‌رود که شورولت بولت در حدود ۳۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شود.

 مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

 مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

 مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

 مدل تمام الکتریکی اوپل با نام تریکس

منبع پدال


نظرات