1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان اسکای لاین R34 GTRZ ، خودرویی که در همه موارد بهترین بوده است

نیسان اسکای لاین R34 GTRZ ، خودرویی که در همه موارد بهترین بوده است

14 اردیبهشت 1393
  • 10

شاید شما هم از طرفداران سری فیلم هاس سریع و خشن بوده باشید . از سری دوم این مجموعه نسیان GT-R در این سری از فیلم ها جایگاه ویژه ای داشته است . این خودرو که به سلطان سرعت نیز در میان علاقه مندان به تقویت خودرو نیز بدل گردیده است به همراه بی ام دبلیو E46 که یکی از ماندگار ترین اتاق های سری 3 بی ام دبلیو می باشد ، آرزوی هر تیونیگ کاری بوده که یکی از این خودروها را برای تقویت در اختیار داشته باشد .

GT-R

GT-R

GT-R

گودزیلا ، لقب این هیولای ناآرام ژاپنی بوده است که واقعا برای آن لقب مناسب و خوبی بوده است ، این لقب هم برای نسل جدید آن بسیار برازنده بوده و هم برای این نسل بسیار مناسب و برازنده می باشد .

GT-R

GT-R

GT-R

از طراحی این خودرو در زمان خودش می توان بسیار تعاریف نمود ، طراحی جسور ، ساده و در عین حال دارای پتانسیا به مراتب بالا به جهت استفاده در خودروهای مسابقه ای و یا استفاده از آن برای شکست دادن هر مدل خودرویی در سطح شهر ( البته این کار رسما توصیه نمی گردد ) .

GT-R

خودرو فوق دارای یکی از بهترین موتورهای دنیا می باشد ، موتور 6 سیلندر خطی نیسان که تا آن زمان جدا دارای بهترین کارکرد در موتورهای نیسان بوده است . این گونه موتورها دارای چنان کارکرد نرم و منطقی هستند که واقعا استفاده از آن در هر خودرویی آنرا بدل به یکی از بهترین های آن کلاس می نموده است مانند خودروهای سری M بی ام دبلیو و مخصوصا نسل های E46 و E36 .

GT-R

GT-R

GT-R

طراحی بدنه این خودرو دارای زیبایی منحصر بفردی می باشد ، این طراحی زیبا به همراه باله عقب جدید ، سپرهای جلو و عقب حجیم شده به نحوی که واقعا حس اسپرت بوده ، به نحوی که حس برتری را نسبت به خودروهای دیگر در راننده خویش واقعا بر می انگیزد . البته رنگ آمیزی استاندارد بدنه کمی دور از هیجان بوده و شاید با این رنگ آمیزی خاص ، نیسمو درانتظار این بوده که صاحبان این خودرو کمی از هیجان دوری گزینند و بیشتر این خودرو را برای رقابت به پیست های معتبر برده و در مسابقات خاص مورد استفاده قرار دهند ، زیرا اگر کسی این خودرو را به خوبی نشناسد ، واقعا پی بردن به قدرت آن کاری آسان نمی باشد .

GT-R

GT-R

این موتور دارای حجم 2.6 لیتر به همراه توربو بوده که به همراه جعبه دنده 6 سرعته دستی جدا در هر زمانی غوغایی بر پا می داشته است . البته این موتور بعد از تقویت به حجم 2.8 لیتر ارتقا داده شده است .

GT-R

GT-R

GT-R

GT-R

به لطف تیونیگ نیسمو ، در سال 2005 این هیولای ناآرام و سرکش دارای توان خروجی برابر با 493 اسب بخار به همراه 540 نیوتن متر را برای شما به ارمغان داشته است .

GT-R

GT-R

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک به صورت دائم بوده و همچنین لاستیک های به سایز 265/35R18 در جلو و عقب رینگ های 5 پره ساخته شده توسط BBS را احاطه نموده اند .

GT-R

GT-R

از اطلاعات عملکردی این خودرو ، هیچ گونه اعداد و ارقامی به صورت رسمی موجود نمی باشد اما آخرین قیمت این محصول که برای سال 2007 بوده است ، عددی در حدود 140 هزار دلار اعلام گردیده است ، که واقعا عددی باورنکردنی می باشد ، جهت مقایسه این عدد ، قیمت مدل 2015 این خودرو ( به صورت استاندارد که همان نیسان GT-R می باشد ) نزدیک به 100 هزار دلار اعلام گردیده است .

GT-R

GT-R

GT-R

GT-R

GT-R

GT-R



نظرات

  • علی علی (6 آبان 1400 ساعت 12:51)

    سلام رینگ های این ماشین چند اینچه؟

    ARMAN ARMAN (30 دی 1401 ساعت 19:08)

    18 اینچی

  • Reza Reza (3 شهریور 1400 ساعت 22:16)

    سلام این ماشیییییین. واقعا فوق العاده است

    سیستم های امنیتی این ماشین چطوریه. چپ کنیم زنده بیرون می‌آییم اصلا ????????

  • Mahdi Mahdi (23 اردیبهشت 1399 ساعت 00:15)

    سلام اگه بخوام یکی از اینا رو بخرم باید چیکار کنم؟؟؟ آیا تو ایران هست؟؟؟

    Nissan Nissan (21 خرداد 1399 ساعت 16:08)

    نخیر توی ایران موجود نیست!!!!! هیچکاری هم نمیتونی بکنی، بخاطر حجم بالای موتور و فرمان که در سمت راست هست امکان واردات وجود نداره، والا ما خودمون میفرستادیم برات...........

    Kamy Kamy (4 آبان 1400 ساعت 21:58)

    یعنی هر ماشینی که سمت راننده راست باشه تو ایران نمیشه وارد کرد

    ممد ممد (31 تیر 1401 ساعت 10:47)

    سلام داداش میشه ولی گذر موقت اگر بخوای پلاک ملی بشه دهنت سرویسه بعد این ماشین هم فرمان راست داره هم فرمان چپ

  • $Alpha# $Alpha# (12 بهمن 1398 ساعت 00:49)

    سلام.موتور این ماشین بلخره چن cc؟

  • Farhad Farhad (15 تیر 1398 ساعت 11:37)

    مطالبتان خوب بود و در مورد این خودرو باید بگم که واقعا لقب گودزیلا برازندشه

  • tonino tonino (21 شهریور 1395 ساعت 05:48)

    خسته نباشید خیلی خوب و کامل بود