1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه نیسان برای سال 2016

برنامه نیسان برای سال 2016

3 شهریور 1394
  • 0

نیسان به‌تازگی برنامه‌اش را برای خط تولید ۲۰۱۶ اعلام کرده و شاید مهمترین تغییر در آن، کنار گذاشته‌شدن مدل «اکسترا» باشد. این کمپانی رسماً مدل شاسی‌بلند خود را که اولین بار در ۱۵ سال قبل معرفی شده بود، از خط تولید خارج کرده است. در همین حال، یک سری از محصولات دیگر نیسان برای مدل جدید، دچار تغییراتی متعادل شده‌اند.

البته توقف تولید «اکسترا» چندان هم تعجبی ندارد؛ چرا که فروش این شاسی‌بلند افت داشته و با آمار ۸۱۱۴ دستگاه در ماه جولای ۲۰۱۵، ۲۵ درصد کاهش نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته نشان می‌دهد. مدل کنونی اکسترا حدود یک دهه پیش ارائه شده و در این مدت، تغییرات مکانیکی چندانی به خود ندیده است.

اگر به سراغ کراس‌اورها برویم، نیسان روگ ۲۰۱۶ یک سری آپدیت‌ها دریافت کرده است؛ از جمله اضافه‌شدن یک سیستم ترمز جلوی اضطراری به «پکیج روگ SL پرمیوم». در روگ SL جدید، خدمات «نیسان‌کانکت» اضافه شده و در همین حال، سیستم Siri Eyes Free وارد پکیج «روگ SV پرمیوم» شده است. همچنین سیستم هشدار نقطه کور از حالت مبتنی بر دوربین به یک سیستم مبتنی بر رادار ارتقا یافته است.

نیسان سنترا و آلتیما به میزان قابل‌توجهی برای مدل ۲۰۱۶ تغییر داده شده‌اند که جزئیات بیشتر آنها در زمان باقیمانده از سال جاری میلادی ارائه خواهد شد. مدل‌های جدید ماکسیما و تایتان ۲۰۱۶ از راه خواهند رسید و آپدیت‌های GT-R نیز قبلاً در خبرها اعلام شده است. نیسان همچنین از تغییرات انجام‌گرفته در مورد مدل الکتریکی لیف و آرمادای شاسی‌بلند خبر داده که به نظر می‌رسد تغییرات زیادی در آنها صورت گرفته باشد؛ چرا که باز هم بیان جزئیات این موضوع به روز دیگری واگذار شده است.

در همین حال، مدل ۲۰۱۶ از نیسان 370Z کوپه با یک سیستم استریوی Bose ارتقا یافته که شامل سیستم عایق هوشمند نویز و تقویت صدای هوشمند است. به علاوه، رنگ آبی مروارید (Deep Blue Pearl) به عنوان یک گزینه جدید، جایگزین رنگ آبی نیمه‌شب (Midnight Blue) شده است. نیسان ورسا سدان در مدل ۲۰۱۶ صاحب آینه‌های بغل اتوماتیک با طرح رنگ مطابق با بدنه شده است و این در حالی است که ورسا S، اسپیکر‌های عقب به صورت استاندارد اضافه شده‌اند. همچنین ورسا نوت SV نیز تجهیزات استاندارد بیشتری مانند سیستم «نیسان‌کانکت» هماهنگ با برنامه‌های موبایل، قابلیت اتصال بلوتوث و مانیتور نمای عقب، دریافت کرده است.

همان‌طور که قبلاً نیز اعلام شده بود، نیسان پت‌فایندر هیبرید برای مدل سال ۲۰۱۶ تولید نخواهد شد. نهایتاً اینکه، مدل‌های نیسان فرونتیر، مورانو، کوئست و NV200، اساساً بدون‌تغییر وارد خط تولید ۲۰۱۶ می‌شوند.

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

 برنامه نیسان برای سال 2016

منبع پدال


نظرات