1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

6 دی 1394
  • 0

استودیو اختصاصی رنگ نیسان برای برنامه ساخت رنگ‌های سفارشی از سال 2014 شروع به‌کار کرده است. این خودرو اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2014 رونمایی شد. نیسان رؤیاپردازی در مورد این مدل کرده بود که صاحبان آن ابزاری داشته باشند تا بتوانند تجهیزات شخصی‌ساز نصب‌شده بر روی این کراس آور را خودشان تعیین کنند، البته با اضافه شدن قیمت به قیمت پایه خودرو. این کار از آن زمان شروع و هنوز هم ادامه دارد به شکلی که صاحبان این خودرو ظاهری متناسب با علایق شخصی خودشان بر روی خودرو سوار می‌کنند. حالا بار دیگر نیسان استودیوی رنگ خود را مهیای نسخه محدود مدل جوک خود کرده است.

این نسخه که در تصویر مشاهده می‌کنید نسخه نیش زنبور جوک است که قابلیت انتخاب دو رنگ متفاوت در این استودیو فراهم شده است، دو رنگ مشکی و زرد- که نماینده نیسان در آمریکای شمالی به نام پییر لوونگ گفته است این دو رنگ ازجمله رنگ‌های محبوب شرکت نیسان هستند. دست‌کاری با این دو سایه در استودیو رنگ نیسان یک قابلیت و شناسنامه یکتایی را برای مدل جوک خود رقم زده است. یک نوع رنگ بدنه زرد دارد درحالی‌که قسمتی از تریم آن مشکلی است و در نمونه دیگر آن رنگ اصلی مشکی و دارای تریم زرد رنگ هماهنگ است.

مدل نیش زنبور جوک که دارای ترکیب دو رنگ است یکی از ده‌ها نمونه رنگی آماده جهت شخصی‌سازی در این استودیو رنگ نیسان است. در این محیط شما مجبور به استفاده از دو رنگ خاص نیستید، شما می‌توانید از میان طیف‌های متفاوت رنگ‌ها، رنگی که مورد سلیقه شماست را انتخاب نمایید. اما از آنجایی که نیسان حساسیت بالایی در این مقوله دارد نیسان علاقه‌ای ندارد که این ویژگی را روی بقیه نسخه‌های محدود پایه این خودرو فراهم شود.

نیسان در استودیو شخصی خود این امکان را به خریداران می‌دهد تا خودروی خود را شخصی‌سازی کنند. وجود این دو رنگ در مدل جوک نیسان باعث ایجاد این ایده در ذهن می‌شود که نیسان آپشن های شخصی‌ساز دیگری برای این کراس اوور کوچک خود مهیا کرده باشد. به‌منظور تشریح تطبیق‌پذیری این استودیو، نیسان از دو رنگی که بیشتر فروش دارد استفاده کرده است تا یک کنتراست زیبا در رنگ نهایی این خودرو پدید آورد.

در یکی از نسخه‌های مدل جوک در این استودیو رنگ مشکی در بدنه به‌عنوان رنگ پس‌زمینه وجود دارد به طوری که رنگ زرد در زیر سپر جلو و عقب، دستگیره درها، اسپویلر عقب و آینه‌های خارجی خودنمایی می‌کند. در نسخه دیگر مدل جوک در استودیو همین کار را با ترکیب رنگ زمینه زرد با رنگ مشکی انجام داده است. هر دو نسخه با یک رینگ آلومینیومی 17 اینچی همراه شده است.

هنگامی که به داخل خودرو می‌رویم این ترکیب رنگ مشکی و زرد همچنان بر روی دریچه ورودی هوا، در کنسول، دکمه‌های شیشه‌بالابر، دستگیره دنده و روی فرمان دیده می‌شود. صندلی‌ها تماماً رنگ مشکلی دارند غیر از جای دوخت آنها که زرد رنگ است.

آنها در این استودیو اعلام کرده‌اند که انتظار هیچ‌گونه ارتقاء سیستم انتقال قدرت را نداشته باشید چون کار اصلی استودیو رنگ، این نیست. خریدارانی که از این استودیو استفاده می‌کنند می‌بایست 990 دلار بیشتر از قیمت کراس اوور استاندارد پرداخت نمایند. مدل جوک SV که دیفرانسیل جلو است دارای قیمت پایه 22.300 دلار است که در مدل‌های دو دیفرانسیل به قیمت 24.150 دلار می‌رسد. آیا به نظر می‌رسد که این آپشن برای خریداران جذاب باشد؟ این آپشن برای خریداران طبق گفته نیسان به تعداد محدود فعلاً قابلیت استفاده را دارد که این امر ممکن است کمی خریداران را در محیط رقابتی برای زودتر خریدن این خودرو قرار دهد.

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

 رنگ های سفارشی برای نیسان جوک

منبع پدال


نظرات