1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

18 خرداد 1394
  • 1

تلاش‌های بسیاری در استفاده از سوخت‌های سبز در صنعت خودرو به‌کار برده شده است. ابتکار عمل در این امر روندی صعودی داشته است به‌طوری‌که خودروسازان با پیشنهادهای جدید خریداران را اغوا می‌کنند.

خرید یک خودروی الکتریکی یا یک خودروی هیبریدی هم از لحاظ تصمیم‌گیری و هم از لحاظ مالی کار ساده ای نیست. به همین دلیل نیسان در پی یک اقدام جالب خریداران بالقوه نیسان لیف را به سمت خرید این خودرو هدایت می‌کند.

این برنامه که شارژ بدون هزینه نام دارد فعلاً در محدوده شهر دنور ایالت کلرادو اجرا می‌شود. نیسان در این برنامه برای خریدارانی که نیسان لیف را از نمایندگی‌های مجاز شهر دنور تهیه می‌کنند دو سال شارژ عمومی رایگان تعریف کرده است.

باوجود گسترش شارژرهای سطح 2 (240V) در محدوده ی دنور، رانندگان می‌توانند با استفاده از شارژ سریع، خودروهای خود را در 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ کنند.

اندرو اسپیکر، مدیر فروش و بازاریابی خودروهای الکتریکی نیسان در این رابطه گفت:

نیسان لیف یک گزینهٔ جذاب برای خریداران خودرو در دنور محسوب می‌شود چراکه این خودرو سواری لذت بخشی دارد و در مقایسه با خودروهای بنزینی هزینه ی پایین‌تری دارد.

او همچنین اضافه کرد:

زیرساخت‌های شارژ خودروهای الکتریکی دنور در حال توسعه است و دسترسی به شارژ رایگان نیسان لیف این خودرو را بیش‌ازپیش راحت و مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

 خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

 خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

 خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

 خودروهای برقی نیسان رایگان شارژ می شوند

منبع پدال


نظرات

  • پریسان پریسان (18 خرداد 1394 ساعت 19:01)

    این که چیزی نیست.همین امروز فردا اینجا بنزینو رایگان میکنن.خودم شنیدم.راست میگماااااااااا.باور کنید