1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسس CT بعدی چگونه است؟

لکسس CT بعدی چگونه است؟

1 بهمن 1394
  • 0

لکسس رو به طراحی‌های هیجان انگیز و رادیکال آورده است و این با پیشینه آرام و لوکسان قابل قیاس نیست. حالا نوبت کوچکترین عضو خانواده یعنی هاچ بک CT است که در سگمنت C خودروهای لوکس جای می‌گیرد

این خودروی هیبریدی احتمالاً از یک نسخه به‌روزرسانی و تقویت شده از پیشرانه تویوتا پریوس بهره خواهد گرفت. اما پلتفرمان می‌تواند از کراس اوور NX یا تویوتا پریوس نسل جدید مشتق شود. در این صورت باید این خودرو را رقیبی برای کلاس A مرسدس، سری یک BMW، آئودی A3 و ولوو V40 بدانیم. سؤال اینجاست که آیا این خودرو می‌تواند بهتر از این رقبا عمل کند؟

شاید تقویت مدل‌های CT در لکسس همانند یک معدن طلا عمل کند و این خودروها بتوانند تبدیل به محصول اصلی این شرکت شوند. اما این موضوع به موتورهای آن‌ها و از همه مهم‌تر، طراحی شایسته آن‌ها بستگی دارد.

طرحی که مشاهده می‌نمایید یک رندر بر اساس مدل‌های فعلی و با زبان طراحی جدید لکسس است. برای این منظور الگوهای مدل‌های LF-LC و کراس اوور NX به کار رفته‌اند. چراغ‌های اسپرتی و جلوپنجره بزرگ دوکی شکل در قسمت جلو، طرحی تهاجمی را رقم زده اند. هرچند طراحی نمای جانبی و انتهایی هنوز خام‌دستانه است. با این وجود، این طرح ابتدایی نشان می‌دهد که نسل جدید CT می‌تواند خودرویی بسیار جذاب‌تر از مدل‌های فعلی آن باشد. احتمالاً تا یک سال آینده، این خودرو پرده‌برداری شده و روانه بازار خواهد شد.

 لکسس CT بعدی چگونه است؟

 لکسس CT بعدی چگونه است؟

منبع پدال


نظرات