1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رندرهای پژو 3008 جدید

رندرهای پژو 3008 جدید

14 بهمن 1394
  • 0

همکاران ما در وب‌سایت ایتالیایی OmniAuto.it بر اساس جدیدترین تصاویر استتار شده از نسل دوم پژو ۳۰۰۸ یک رندر دیجیتال از آن تهیه کرده‌اند.

در این رندرها ۳۰۰۸ که درواقع یک خودرو چند منظوره (MPV) است در نسل جدید خود به یک کراس‌اوور تبدیل شده است. مدل پیشین در بازار چندان خوش ندرخشید، بنابراین پژو امیدوار است تا با یک ظاهر جدید و سحر و جادو خود نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد و علاوه بر این طراحی جدید اجازه خواهد داد که ۳۰۰۸ به عنوان یک رقیب شایسته در بخش شلوغ کراس‌اوورهای C حضور یابد.

۳۰۰۸ در حال حاضر در بازار چین مورد استقبال قرار گرفته و موفق عمل کرده است و پژو امیدوار است با اعمال تغییرات در سبک بدنه، فروش آن را به عنوان یک کراس‌اوور در بازار بزرگ اروپا بهبود بخشد. از آنجایی که سری جدید از موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد، به احتمال زیاد بر روی همان پلت‌فرم هاچ‌بک جمع و جور ۳۰۸ ساخته خواهد شد. نسخه پلاگین-هیبرید هم به احتمال زیاد جزو مدل‌ها خواهد بود، اما هنوز به طور رسمی مشخص نشده که عرضه نسخه دیزل-الکتریک توسط گروه PSA در برنامه‌های این خودروساز فرانسوی هست یا خیر.

نسخه ارزان‌تر از انتقال قدرت بر روی چرخ‌های جلو بهره می‌برد در حالی که نسخه تمام چرخ محرک آن نیز عرضه خواهد شد. همچنین به احتمال زیاد بسته به انتخاب موتور، مجموعه‌ای از گیربکس دستی و اتوماتیک نیز برای آن ارائه می‌شود.

برای دیدن نسل بعدی پژو ۳۰۰۸ باید یک ماه دیگر و شروع نمایشگاه خودرو ژنو صبر کنیم.

 رندرهای پژو 3008 جدید

 رندرهای پژو 3008 جدید

 رندرهای پژو 3008 جدید

 رندرهای پژو 3008 جدید

 رندرهای پژو 3008 جدید

منبع پدال


نظرات