1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید اُپل آسترا

نسل جدید اُپل آسترا

16 خرداد 1394
  • 4

جدیدترین مدل اُپل آسترا دیگر یک معما نیست، چرا؟ سایتی ایتالیایی اولین عکس‌های رسمی این خودروی جمع و جور را قبل از اعلان رسمی فاش کرده است.

پنجمین نسل آسترا، که بر پایه‌ی پلتفرم دلتا (پلتفرم جدید جنرال موتورز) طراحی شده است، این بار کمی جمع و جورتر است و البته 100 کیلوگرم سبک‌تر. هرچند طراحی این مدل کاملاً جدید است ولی به علت طراحی آشنای بدنه و چراغ‌های آن خیلی راحت می‌توان تشخیص داد که این خودرو یک مدل جدید از آسترا است.

رقیب جدید خودروی گلف فولکس واگن، از پنجره‌های جدیدی که در قسمت بالای آن دارای حاشیه کرومی است بهره می‌برد. اما جذاب‌ترین قسمت این مدل طراحی شناور C-pillar آن است که به زیبایی با اجزای خودرو یکپارچه شده است.

آپشن چراغ IntelliLux LED Matrix جدید آسترا شامل 8 قسمت از نوع LED می‌باشد که به‌طور خودکار شدت و طول پرتو چراغ‌ها را با توجه به ترافیکی که در پیش‌رو دارد، تنظیم می‌کند.

داخل اُپل آسترای جدید دارای داشبوردی کاملاً از نو طراحی شده است. کنسول وسط داشبورد از سیستم سرگرمی جدیدی که دارای یک صفحه لمسی است، بهره می‌برد. این سیستم با سیستم‌عامل‌های جدید کار پلیِ اَپل و اتو آندروید سازگار می‌باشد. و تغییر دیگر طراحی داخلی، فرمان خودرو است، که کاملاً از نو طراحی شده است.

از نظر آپشن‌های موتور، آسترا در حالت پایه از موتور بنزینی 1.0 لیتری 115 PS (برخی خودروسازهای آلمانی از واحد PS به‌جای اسب‌بخار استفاده می‌کنند) سه سیلندر استفاده می‌کند اما به صورت آپشن می‌توان از موتور 1.4 لیتری توربو 140 اسبی یا موتور 1.6 لیتری 195PS توئین توربو نیز استفاده کرد. قسمت آپشن‌های موتور دیزلی نیز شامل موتور 1.6 لیتری با توان PS195 و موتور جدید 2.0 لیتری و 195PS با تکنولوژی کنترل آلودگی CDTI است. اما این پایان ماجرا نیست، باید منتظر واکنش اُپل به این خبر بود. پس منتظر اخبار و عکس‌های جدید از این خودروی زیبا در روزهای آینده باشید.

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

 نسل جدید اپل آسترا

منبع پدال


نظرات

  • امیرعلی خان امیرعلی خان (7 مهر 1394 ساعت 12:43)

    ماشیناش خیلی خوبه
    هرکی میخواد میتونه هم بره توسایت نمایندگی رسمی اوپل تو ایران یاآدرس تو سایت هست ببینید.اینم سآدرس سایتش
    http://www.tavankhodro.ir

  • گالاردو گالاردو (17 خرداد 1394 ساعت 19:44)

    از ویژگیهای بارز محصولات اپل طراحی پویای اونه به طوری که خودروی ایستاده از حرکت به نظر در حال حرکت کردن هست! اما در آسترای جدید شاهد جلو پنجره ی زیبا و منحصر به فرد هستیم. این زهواره ی کرومی ضمن اینکه فوق العاده زیباست، اولین بار هست که توی محصولات اپل استفاده میشه و شاید از این به بعد توی محصولات بعدی هم رویت شه.

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (17 خرداد 1394 ساعت 04:40)

    خیلی بهتر شده

  • اسکالید اسکالید (16 خرداد 1394 ساعت 16:13)

    بسیار زیبا