1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری از ZS ، مینی اس یو وی جدید ام جی

تصاویری از ZS ، مینی اس یو وی جدید ام جی

24 دی 1395
  • 0

از دهه ۱۹۲۰ که شرکت MG تولید خودرو را آغاز نموده تا کنون چندین بار بین صاحبان مختلف دست به دست شده است. از سال ۲۰۰۷ به این طرف مالکیت این شرکت انگلیسی در اختیار صنایع خودروی شانگهای (SAIC) بوده است. به گزارش اخبار خودرو ، ماه گذشته MG از اس یو وی ZS در نمایشگاه اتومبیل گوآنگژو رونمایی کرد و اکنون یک فیلم جدید از آن منتشر ساخته است. در این فیلم خودروی مذکور به رنگ سرخ، سفید و آبی به نمایش در می‌آید.

 مینی اس یو وی جدید ام جی ، ZS

در فیلم می‌توانیم مشاهده کنیم که ZS قابلیت رقابت با نیسان جوک را دارد. در طراحی آن شباهت هایی با مزدا CX-3 یا حتی سدان جاگوار XE به چشم می‌خورد. نشان بزرگ MG بر روی جلوپنجره عریض و مشبک جلب توجه می‌کند.

 مینی اس یو وی جدید ام جی ، ZS

با اینکه ZS یک کراس اوور کامپکت بوده و ابعاد آن از GS کوچکتر است اما طراحی آن به گونه ای است که پهن به نظر برسد. از جمله تزیینات بیرونی می‌توان به ریل سقف و سانروف پانورامایی اشاره نمود. در نمای عقب درب صندوق با فشار نشان MG باز می‌شود. چراغ ها به مدل GS شباهت داشته و تا کناره ها امتداد یافته اند.

 مینی اس یو وی جدید ام جی ، ZS

در زیر کاپوت کوتاه این اس یو وی موتور ۱٫۶ لیتری توربو قرار دارد که قدرتی معادل ۱۲۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۲۵ فوت پوند دارد. نشریه اتواولوشن اعلام کرده است که این امکان وجود دارد که یک پیشرانه جدید ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۵ اسب بخار نیز برای آن در نظر گرفته شود. برای انتقال قدرت یکی از دو گیربکس ۶ دنده دستی یا اتوماتیک دوکلاچه قابل سفارش است.

 مینی اس یو وی جدید ام جی ، ZS

شرکت MG مدل ZS را برای مخاطبین جوان یا به اصطلاح نسل Z تولید خواهد کرد. نکته جالب توجه وجود یک سیستم فرمان صوتی است که فرامینی مانند باز و بسته کردن پنجره ها، تنظیم دمای خودرو، پخش موسیقی و ناوبری را کنترل می‌کند. ZS در چین تولید خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود بازار اصلی آن چین و انگلیس بوده و در کنار آن در سایر بازارهای هدف به جز آمریکا نیز عرضه شود.

منبع:دنیای خودرو



نظرات