1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

4 بهمن 1394
  • 0

عکس‌های جاسوسی از نسخه استیشن واگن نسل جدید مرسدس کلاس E نشان از تغییرات وسیع آن نسبت به نسل قبلی و البته تفاوت‌های اندک با سدان W213 دارند. این مدل نهایتاً با عنوان Estate یا T-Model شناخته خواهد شد.

خودرویی که جاسوسان شکار نمودند، در حال تست در آب و هوای سرد و یخبندان شمال سوئد بود. در حالی که قبل از تابستان امسال باید منتظر رونماییان در نمایشگاه پاریس باشیم.

نسخه استیشن به نظر با حاشیه‌های خمیده‌تر سقف، پنجره عقب با زاویه تندتر و بدنه کاملاً آئرودینامیک و صیقلی اسپرت تر از مدل‌های پیشین خواهد بود و کمی به الگوهای شوتینگ بریک نزدیک‌تر شده است. هرچند این موضوع می‌توان فضای باران را نسبت به فضای 695 لیتری نسل فعلی کمتر کند. این فضایی است که با تا کردن صندلی‌ها به 1950 لیتر نیز افزایش می‌یابد و باید دید در نسل جدید هم قابل دستیابی است یا خیر.

علاوه بر این یک سیستم تعلیق پویای تطبیقی برگرفته از نمونه سدان باعث افزایش آسایش و آرامش رانندگی خواهد شد.

برای بخش پیشرانه می‌توان از طیف گسترده‌ای از موتورها معادل نمونه سدان انتخاب کرد. در اروپا موتورهای 4 و شش سیلندر دیزلی و در امریکا تنها نسخه شش سیلندر دیزلی و بنزینی قابل سفارش‌اند. از سویی یک سال بعد از معرفی این خودرو، نسخه AMG ان با موتور V8 با توربوشارژر دوقلو نیز معرفی خواهد شد.

برخی شایعات نیز حکایت از آن دارند که مرسدس برای رقابت با آئودی A6 آلرود، یک نسخه از E کلاس خود را برای خارج از جاده آماده خواهد نمود. نسخه‌ای که با تعلیقی بلندتر و بهینه سازی سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ و ویژگی‌های خاص خودروهای خارج از جاده، انتخابی متفاوت تلقی خواهد شد.

 نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

 نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

 نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

 نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

 نسخه استیشن کلاس E جدید مرسدس

منبع پدال


نظرات