1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر طرح اولیه نسل جدید کیا کادنزا

تصاویر طرح اولیه نسل جدید کیا کادنزا

24 آبان 1394
  • 0

همان گونه که هیوندای با استقلال بیشتر جنسیس به دنبال خودروهای لوکس است، کیا نیز محصولات درخور لوکسی چون کادنزا و K900 دارد. سدان لوکس کادنزا قرار است سال آینده با تغییرات بسیار و به عنوان مدل 2017 روانه بازار شود.

اولین تصاویر رسمی اسکچ اولیه این خودرو را نشان می‌دهند که حاکی از نگاه تهاجمی‌تر در جلو شامل سپرهای اسپرت و جلوپنجره طرح بینی ببر به صورت سه بعدی و چراغهای اخموی بزرگ همراه با مه شکن‌های چهارتایی کوچک می‌باشند. این طرح را می‌توان الگو گرفته از مدل‌های فعلی همراه با ادامه زبان طراحی حال حاضر کیا دانست.

شیب سقف و کاپوت کشیده، این خودروی سدان چهار درب را اسپرت و کوپه مانند نموده است. به گفته کیا، داخل کابین کادنزا نیز تغییر نموده و علاوه بر آن از مواد مرغوب‌تر و با کیفیت بالاتر در آن استفاده شده است. همچنین گفته می‌شود فضای داخل کابین نیز نسبت به نسل فعلی، افزایش خواهد یافت.

در زیر کاپوت کادنزای جدید، همان موتور شش سیلندر V شکل 3.3 لیتری کنونی با برخی به روز رسانی‌ها و ارتقای بهره وری را شاهد خواهیم بود. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود. همچنین قرار است یک مدل هیبریدی از کادنزا با یک موتور چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی نیز معرفی شود که هنوز این برنامه، نهایی نشده است.

 تصاویر طرح اولیه نسل جدید کیا کادنزا

 تصاویر طرح اولیه نسل جدید کیا کادنزا

منبع پدال


نظرات