1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل بعدی هیوندای سانتافه بزرگتر میشود

نسل بعدی هیوندای سانتافه بزرگتر میشود

9 آذر 1395
  • 0

شاسی‌بلندهای محبوب هیوندای سانتافه و توسان در نسل بعدی خود تغییراتی قابل توجه خواهند داشت تا بتوانند رقابت بهتری با رقبای خود داشته باشند.

 سانتافه جدید، بزرگتر میشود

به نقل از مدیرعامل هیوندای آمریکا، Dave Zuchowski گفته شده که این برند کره ای دو شاسی بلند کوچک را بین سال های 2018 و 2020 معرفی خواهد کرد در حالی که محصولات متوسط و بزرگ کنونی اش اصلاح خواهند شد تا خط تولید آن متمایز شود.

وی اظهار داشت: "این اقدام نه تنها افزودن خودروهای جدید را شامل می شود بلکه اقدامی بهتر برای رتبه بندی خانواده ای از CUVها است."

وی افزود: "ما از خط تولید خود راضی هستیم."

شاسی بلند کوچک هیوندای که می تواند رقیبی برای مزدا CX-3 و نیسان قشقایی باشد بعدها به مدل ساب کامپکت موچک تری نیز ملحق خواهد شد.

در عین حال سانتافه و مدل کشیده گرند سانتافه نیز به منظور ایجاد تفاوت بیش تر، به طور قابل توجهی بزرگ تر خواهند شد.

قرار است سانتافه کنونی بزرگ شود در حالی که مدل گرند سانتافه نیز مجددا بزرگ تر شده و با ساختار هشت سرنشین عرضه خواهد شد تا بتواند با تویوتا Kluger و نیسان پسفایندر رقابت کند.

البته هیوندای، توسان متوسط را نیز فراموش نکرده که گمان می رود در نسل بعدی بزرگ تر شود اما به نظر نمی رسد تفاوت هایی قابل توجه داشته باشد.

این تغییرات طی سال های باقی مانده این دهه اعمال می شوند در حالی که این خودروساز برای عرضه 14 خودروی سوخت جایگزین در ایالات متحده تا سال 2020 نیز برنامه ریزی کرده است.

منبع:ایران جیب



نظرات