1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از نسل جدید تویوتا Crown

رونمایی از نسل جدید تویوتا Crown

6 آبان 1396
  • 1

تویوتا در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 از نسل بعدی سدان بزرگ Crown به صورت کانسپتی آماده تولید رونمایی کرد.

 رونمایی از نسل جدید تویوتا Crown

خبرخودرو، این خودرو جایگزین مدل نسل چهاردم خود می شود که از سال 2012 در زاپن و برخی بازارهای منتخب آسیایی به فروش می رسد.

Crown کانسپت دارای طول 4910 میلی متر، عرض 1800 میلی متر، ارتفاع 1455 میلی متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی متر است. تویوتا Crown جدید در مقایسه با نسل قبلی خود 25 میلی متر کشیده تر شده است. بزرگ ترین تغییر در این خودرو تغییر به پلتفرم TNGA تویوتا است که ادعا می شود برای مشتریانی لذت رانندگی را فراهم کرده و در عین حال جامعه را به سمت حمل و نقل آینده سوق می دهد. تویوتا هم چنین مدعی است که Crown جدید را در پیست مسابقه نوربورگرینگ آلمان تست کرده بنابراین انتظار می رود قابلیت های سواری و سرعت بالایی داشته باشد.

 رونمایی از نسل جدید تویوتا Crown

طراحی بدنه این خودرو اکنون منسجم تر و مدرن تر شده است. قسمت جلوی این خودرو دارای جلوپنجره کندوی عسلی بزرگی به همراه چراغ های جلوی LED و سپر تهاجمی تر است. در نیم رخ این خودرو نیز طراحی ستون C جدیدی دیده می شود و در قسمت پشت آن چراغ های عقب LED نوین، اسپویلر هم رنگ بدن و لوله اگزوز دوگانه در دیفیوزر به چشم می خورد.

هیچ اطلاعاتی از موتور این خودرو منتشر نشده اما انتظار می رود تویوتا نسخه های بنزینی و هیبریدی معمولی را برای آن ارائه کند که قرار است در تابستان 2018 عرضه شود.



نظرات

  • محمدی محمدی (6 آبان 1396 ساعت 11:17)

    بیشتر شبیه سوناتا 2017 شده ! البته عضلانی تر !

    احتمالا با توجه به طول 4.9 متری از موتور 6 سیلندر یا بنزینی 4 سیلندر توربو ( بالای 200 اسب بخار ) بهره میبره !