1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فورد موستانگ بر فراز برج‌ها

فورد موستانگ بر فراز برج‌ها

2 آذر 1393
  • 0

فورد برای معرفی و تبلیغ نسل جدید موستانگ، دست به هر کاری می زند. در ابتدا این خودرو را بر فراز برج ایمپایر استیت قرار داد و سپس با یک بالن یک ماکت آن را به هوا فرستاد و الان هم آن را در بالای بلندترین برج و ساختمان جهان یعنی برج خلیفه قرار داده است.

در ابتدای سال 2014 کارکنان فورد یکی از خودروهای موستانگ را در بالای برج امپایر استیت مونتاژ کردند زیرا حمل یک خودروی کامل از طریق آسانسور به چنین مکانی ممکن نبود. این کار به یادبود 50 سال قبل‌تر یعنی 1965 که یک موستانگ در روی بلندترین ساختمان آن زمان یعنی امپایراستیت نیویورک قرار گرفته بود، انجام شد.

امروز، این رویداد در دبی تکرار شده و یک تیم از فورد، یک دستگاه موستانگ را در پایین برج به شش قسمت تقسیم و به بالای برج در طبق 112 و ارتفاع 399 متری و از طریق آسانسورهای ساختمان حمل کردند. سپس در یک عملیات 12 ساعته، این قطعات مجدداً روی هم مونتاژ شد تا یک موستانگ زرد رنگ کروکی زیبا در این ارتفاع قرار بگیرد.

جدیدترین واحد تجاری فورد در دبی مستقر است که مدیریت بازار در 67 نقطه از شمال آفریقا و خاورمیانه را برعهده دارد و متعهد به عرضه 25 مدل فورد می‌باشد. فورد انتظار دارد با رشد 40 درصدی فروش در این ناحیه، بتواند تا سال 2020 به فروش 5.5 میلیون دستگاه خودرو در این منطقه در سال برسد.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

فورد موستانگ

فورد موستانگ



نظرات