1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس

اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس

9 اسفند 1395
  • 0

شایعات حقیقت داشتند. میتسوبیشی بازگشتی دوست‌داشتنی به نامی داشته که از سال 1989 تا 2012 برای خودروهای اسپورت خود بکار برده اما این بار نام “اکلیپس” برای یک کراس اوور انتخاب شده است. این خودرو که به‌صورت رسمی اکلیپس کراس نامیده شده کراس اوور جدید میتسوبیشی بوده که به برادران خود یعنی ASX و اوت لندر ملحق خواهد شد. نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در ماه آینده خواهد بود.

 اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

 اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

جدیدترین تیزر منتشر شده از این خودرو تأکید می‌کند که طراحی این خودرو بسیار به کانسپت XR-PHEV معرفی شده در سال 2013 و به‌روز شده در سال 2015 با نام XR-PHEV II وفادار است. از نظر ابعادی این خودرو در جایگاهی بالاتر از ASX و پایین‌تر از اوت لندر قرار خواهد گرفت.

 اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

طراحان میتسوبیشی طراحی گوشه‌دار را در دستور کار داشته و خط شانه‌ی مسلطی در بخش دستگیره‌ی درب‌ها و همچنین خط سقف شیب‌داری را برای ایجاد پروفایلی اسپورت ایجاد کرده‌اند. همان‌گونه که در کانسپت XR-PHEV II یاد شده می‌بینیم، اکلیپس کراس جدید از چراغ‌های عقب قرار گرفته در ارتفاعی بالا برخوردار است. یک جلوپنجره‌ی بزرگ در بخش جلوی بر سایر اجزا غلبه خواهد داشت. چراغ‌های جلو طراحی صاف‌تر و صیقلی‌تری داشته و از نوار LED روز روشن بهره خواهد برد.

 اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

 اولین تیزر از میتسوبیشی اکلیپس کراس جدید

هنوز جزئیات کامل قوای محرکه‌ی این خودرو منتشر نشده اما می‌دانیم که حداقل در نسخه‌ی آمریکایی شاهد استفاده از پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربوی جدید خواهیم بود. در بازارهای دیگری چون اروپا احتمالاً پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربودیزل ASX انتخاب بهتری خواهد بود. مدتی پس از معرفی این خودرو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی آن نیز ارائه خواهد شد. میتسوبیشی این خودرو را بهترین ساخته‌ی خود تاکنون می‌داند.

منبع:پدال



نظرات