1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر از نسل جدید سیتروئن C3

اولین تصاویر از نسل جدید سیتروئن C3

16 تیر 1395
  • 0

با افشای تصاویر جدیدی از نسل تازه سیتروئن C3 به نظری رسد که با یک مینی C4 کاکتوس مواجه شویم. سیتروئن C3 جدید وامدار طراحی برادران و خواهران بزرگ‌تر از خود است. به ویژه مدل کاکتوس که حفاظ‌های جانبی پلاستیکی بدنه موسوم به airbumps از آن الهام گرفته شده‌اند. انتهای خودرو و مخصوصاً چراغ‌های عقب نیز از DS3 یعنی زیرمجموعه لوکس سیتروئن گرته‌برداری شده‌اند. ستون C اسپرت و ظریف نیز القای حس یک سقف شناور را در پی دارد. رنگ‌آمیزی متفاوت سقف و ستون‌های مشکی A نیز به این تصور دامن می‌زنند. 9 رنگ برای بدنه و 3 رنگ مختلف برای سقف قابل انتخاب‌اند.

سیتروئن c3 جدید

چراغ‌های باریک جلوی C3 به ایجاد حس اسپرت و پویای خودرو کمک می‌کنند. بچه گلگیرهای پلاستیکی تیره رنگ و قسمتهای ضربه‌گیر پایین‌دست بدنه به ایجاد تصویری از یک مینی کراس‌اوور انجامیده‌اند تا یک هاچ‌بک شهری. درون کابین اما به دور از اغراق‌های فرانسوی، لوکس و با الهام از محصولات DS طراحی شده است.

سیتزوئن c3 جدید

تجهیزات جدیدی چون سقف پانوراما و دوربین HD برای ثبت وقایع و تصادف احتمالی و ویژگی‌های ایمنی جدیدی چون هشدار خروج از خط جاده و هشدار نقاط کور خودرو برای آن منظور گردیده‌اند. این خودرو با طول 3.99 متری و عرض 1.75 متری و ارتفاع 1.47 متری، خودرویی کاملاً جمع و جور محسوب می‌شود. فضای بار آن نیز 300 لیتر پیش‌بینی شده است.


سیتزوئن c3 جدید

منبع:پدال



نظرات