1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود ولوو V60 جدید به نمایشگاه خودروی ژنو

ورود ولوو V60 جدید به نمایشگاه خودروی ژنو

12 بهمن 1396
  • 0

نسل جدید ولوو V60 طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، ماه اسفند امسال در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 و تقریبا هشت سال پس از شروع تولید مدل فعلی رونمایی خواهد شد. بعد از آن هم قرار است سدان S60 وارد بازار شود.

 ورود ولوو V60 جدید به نمایشگاه خودروی ژنو

اتوکار می گوید این استیشن لوکس سوئدی به احتمال زیاد از طراحی V90 الهام خواهد گرفت و از همان پلت فرم SPA که دیگر خودروهای بزرگ کمپانی روی آن ها نصب شده اند استفاده خواهد کرد.

تست نمونه های اولیه این خودرو آغاز شده است و ولوو V60 مدل 2019 به احتمال زیاد قرار است از همان موتورهای ایکس سی 60 استفاده کند. خانواده موتورهای این خودرو گفته می شود شامل دو موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر دیزلی به همراه حداقل یک موتور بنزینی در هنگام معرفی خواهد بود.

در کنار این ها احتمال عرضه یک پیشرانه هیبریدی کوچک شامل یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با یک موتور الکتریکی و یک پک باتری هم وجود دارد. قوی ترین نسخه این خودرو یک مدل پلاگین هیبریدی T8 خواهد بود که با 400 اسب بخار نیروی خود به رقابت با آئودی S4 و مرسدس آ ام گ C43 خواهد رفت.

خریداران این خودرو از بین سه تریم به نام های مومنتوم، اینسکریپشن و آر دیزاین پرو یکی را انتخاب کنند و لیست تجهیزات آن ها دقیقا مشابه ایکس سی 60 می باشد.

چند ماه پس از ولوو V60 جدید، کمپانی سدان 4 درب اس 60 را می خواهد رونمایی کند و فروش هر دوی آن ها، قبل از پایان سال جاری میلادی یا در اوایل سال 2019 آغاز خواهد شد.



نظرات