1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی نسل جدید کرولا آماده فروش می شود

به زودی نسل جدید کرولا آماده فروش می شود

29 دی 1396
  • 1

تویوتا کرولا سدان پرفروش تویوتا که در تمامی بازارهای خودرویی جهان توانست به یک مهره کلیدی در بحث فروش برای این شرکت ژاپنی تبدیل شود قرار است به زودی با چهره جدید وارد بازار شود. این سدان کوچک سایز که یکی از خودروهای قابل اعتماد به‌شمار می‌رود تا به اکنون با فروش 44 میلیون دستگاه تمامی رقبای خود را پس زده است.

 به زودی نسل جدید کرولا آماده فروش می شود

تصاویر جاسوسی این تویوتا بر روی سایت‌های خبری قرار گرفت که کرولا زیر پوشش کامل قرار داشت. این تویوتا در ایالت میشیگان آمریکا در حال گذراندن تست بوده که در این موقع از سال هوایی مشابه قطب دارد.

نسل جدید کرولا آماده فروش خواهد شد با اینکه تویوتا ظاهر این خودرو را به شدت پوشانده است اما می‌توان تشخیص داد جلوپنجره خودرو کمی بزرگتر شده و توسط دو نوار افقی به دو قسمت تبدیل شده است و درب موتور خودرو از شیب نسبتا زیادی برخوردار است که این شیب در کنار شیشه جلو یک ترکیب زیبا را برای کرولا به ارمغان آورده است.

در مقابل همتای ژاپنی یعنی هوندا سیویک، سقف کرولا مسطح‌تر است و با توجه به برش کاورها در قسمت چراغ‌های عقب، احتمال می‌رود چراغهای این خودرو از نوع افقی زاویه دار هستند.

شایعاتی مبنی بر استفاده موتورهای ب‌ام‌و در این کرولا وجود دارد چرا که این دو شرکت اخیرا قراردادهای تجاری مشترکی را به امضا رسانده اند.

تویوتا قصد دارد نسل بعدی کرولا را در کارخانه مشترک خود و مزدا که در آلباما آمریکا است تولید کند این در حالی است که نسخه‌های فعلی تویوتا در میسی‌سیپی تولید شده‌اند.

 به زودی نسل جدید کرولا آماده فروش می شود



نظرات

  • عبدالرضا عبدالرضا (30 دی 1396 ساعت 10:18)

    سلام. چرا داشتن خودروی خوب برای ایرانیان آرزوی محال است.خدایا پکجایی.