1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از کیا سورنتو جدید با مدل 2019

رونمایی از کیا سورنتو جدید با مدل 2019

13 آذر 1396
  • 0

کیا سورنتو مدل 2019 که به طور رسمی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2019 رونمایی شد به مجموعه ای از اصلاحات ظاهری و تجهیزات مجهز شده است.

 رونمایی از کیا سورنتو جدید با مدل 2019

قسمت های جلو و عقب این شاسی بلند اصلاح شده، ظاهری پیچیده تر به سورنتو داده اند در حالی که کابین آن نیز مجلل تر شده و دارای تکنولوژی های جدید است. این مدل اکنون دارای موتور 3.3 لیتری V6 متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید است که تجربه رانندگی روان تر و بهتری را ایجاد می کند.

بدنه سورنتو اصلاح شده شامل قسمت جلویی با جلوپنجره ارتقا یافته و چراغ های جلوی جدید با روشنایی فول LED در نسخه های SX و SXL است. چراغ های مه شکن این خودرو نیز با حباب های پروژکتوری برای مدل های EX و SX بازطراحی شده اند در حالی که مدل SXL آن LEDهای متفاوت تری دارد. در قسمت پشت این خودرو طراحی سپر جدید و چراغ های عقب باریک تر تعبیه شده و لامپ های LED برای مدل EX و بالاتر آن ارائه می شوند. در صندوق عقب این خودرو نیز اصلاح شده و مکمل لوله اگزوز اسپرت تر است. سه طراحی رینگ جدید در سایزهای 17 تا 19 اینچی برای این خودرو ارائه می شود.

در کابین سورنتوی جدید فرمان جدید، اهرم دنده نوین و پانل تجهیزات اصلاح شده با طرح به روز شده تعبیه شده است. دریچه های هوا و کنسول وسط این خودرو نیز ارتقا یافته اند.

این خودرو به سیستم ناوبری AVN 5.0 ارتقا یافته با اندروید اتو و اپل کارپلی در نسخه های بالاتر مجهز می شود.

نیرومحرکه های ارائه شده برای این خودرو شامل 2.4 لیتری چهار سیلندر و 3.3 لیتری V6 است. موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر از خط تولید این خودرو حذف شده البته یک موتور دیزلی جدید بعدا برای این خودرو عرضه خواهد شد.



نظرات