1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لو رفتن تصویر احتمالی فراری 488 GTO جدید

لو رفتن تصویر احتمالی فراری 488 GTO جدید

8 بهمن 1396
  • 0

طی یک سال اخیر، ما شایعات زیادی در مورد این که فراری در حال طراحی و توسعه یک نسخه مسابقه ای از 488 GTB است شنیده ایم.

هنوز چیزی از سوی کمپانی تایید نشده، ولی به همان اندازه ما از رانندگی با 488 معمولی لذت می بریم، تصور داشتن یک نسخه سبک تر، قوی تر و مخصوص مسابقه از این خودرو توجه ما را به خود جلب کرده است. این خودروی جدید، که احتمال نامش 488 GTO خواهد بود، قرار است امسال در نمایشگاه ژنو رونمایی شود، ولی به نظر می رسد اخیرا تصویری از آن لو رفته است.

 لو رفتن تصاویر احتمالی فراری 488 GTO جدید

این تصویر در یک صفحه اینستاگرام منتشر شده ولی منبع اصلی آن معلوم نیست. اگر این تصویر را ساختگی فرض نکنیم و واقعی باشد، به احتمال زیاد در یک مراسم خصوصی رونمایی خودرو گرفته شده است. علاوه بر این، در حالی که ما با اطمینان نمی توانیم بگوییم این همان 488 تقویت شده است یا نه، تصویر تیزر بسیار به این خودرو شباهت دارد.

طبق مطلب منتشر شده با این عکس روی اینستاگرام، این خودرو بیش از 700 اسب بخار نیرو خواهد داشت و همین موضوع آن را به قوی ترین مدل هشت سیلندر فراری در تاریخ تبدیل خواهد کرد. به منظور کاهش حداکثری وزن خودرو، در ساخت آن از فیبر کربن بیشتری در مقایسه با 488 GTB استفاده شده است. به آن آیرودینامیک بهبود یافته و سیستم تعلیق با تیونینگ مسابقه ای را اضافه کنید و شما هم مانند ما به این باور خواهید رسید که این مدل از لافراری هم سریع تر خواهد بود.

در مورد نام این خودرو، تا جایی که ما به یاد داریم از همان ابتدا همه از آن با عنوان 488 GTO یاد کرده اند. ولی طبق ادعای پیج اینستاگرام، حتی خریداران احتمالی که در مراسم رونمایی خصوصی مذکور هم شرکت کرده اند، از نام آن خبر ندارند. از این رو در حالی که هنوز شانس زیادی وجود دارد که 488 جدید GTO لقب بگیرد، اگر فراری نام دیگری برای آن برگزید، خیلی تعجب نکنید.

در هر حال، نام این خودرو هر چه که باشد، این واقعیت را که با یک ابرخودروی بی نظیر فراری به زودی آشنا خواهیم شد را تغییر نخواهد داد.



نظرات