1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کراس اوری جدید توسط مینی ساخته می شود

کراس اوری جدید توسط مینی ساخته می شود

25 آذر 1396
  • 0

مینی طبق گزارش ها در حال کار بر روی یک کراس اور کاملا جدید است که جایگاهی پایین تر از کانتری من خواهد داشت.

 کراس اوری جدید از مینی کوپر ساخته می شود

این مدل اوایل سال 2021 وارد بازار خواهد شد و روی همان پلت فرم کاملا جدید که بین بی ام و سری 1، سری 2، ایکس 1 . i3 مشترک می باشد ساخته خواهد شد. جزئیات زیادی در حال حاضر در مورد این خودرو در دست نیست ولی گزارش ادعا کرده که این کراس اور حدودا 4 متر طول خواهد داشت که آن را تقریبا هم اندازه مدل جدید فولکس واگن تی کراس می کند.

این کراس اور همچنین گفته می شود همراه با یک پیشرانه الکتریکی ارائه خواهد شد، موضوعی که کسی را قطعا متعجب نخواهد کرد، زیرا مینی قبلا گفته بود که در آینده قصد دارد فقط مدل های الکتریکی به فروش برساند.

پیتر شوارتزنباور، عضو هیئت مدیره بی ام و از تایید این شایعه ساخت یک مدل کراس اور پایه طفره رفته ولی به اتو اکسپرس گفته: "یک شاسی بلند کوچک شهری بدون شک سگمنتی است که بسیار جذاب می باشد، ولی تا این لحظه هنوز ما تصمیمی در مورد احتمال عرضه این خودرو نگرفته ایم." شوارتزنباور همچنین گفته که کمپانی هیچ وقت خودرویی بزرگ تر از کانتری من 7 سرنشین تولید نخواهد کرد و به طور کلی، چنین چیزی خیلی از مینی انتظار نمی رود.

اگر این گزارش صحیح باشد، این کراس اور در کنار هاچ بک الکتریکی مینی که اخیرا پیش نمایشی از آن در قالب یک مدل کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت دیدیم به زودی به خانواده مدل های مینی اضافه خواهند شد.



نظرات