1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

20 مهر 1394
  • 0

همزمان با افتتاح دومین شعبه شرکت نگین خودرو در خارج از شهر تهران، نخستین همایش نمایندگی‌های این شرکت با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت‌های نگین خودرو, رنوپارس، کاسترول، ISQI و نمایندگی‌های این شرکت در روز جمعه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ در شهر شیراز برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش تعیین خط‌مشی و چشم اندازهای شرکت نگین خودرو برای نمایندگی‌های خود در سال 1394 و بررسی انتقادات و پیشنهادات مدیران نمایندگی‌ها بود. همچنین در این همایش از نمایندگی‌های برتر شرکت نگین خودرو در سال 1393 با اهدای لوح‌های یادبود تقدیر به عمل آمد.

جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در آغاز این مراسم در خصوص صنعت خودرو ایران و جهان و با اشاره به سیاست شرکت رنو به‌عنوان برترین خودروساز کشور فرانسه، اذعان داشت روند صعودی تولید و صادرات خودرو در شرکت رنو در این رقابت از جایگاه بسیار خوبی نسبت به سایر برندهای مطرح فرانسوی برخوردار است که نشان از پویایی این شرکت در بازارهای بین‌المللی دارد. همچنین حسینی بعد از معرفی اجمالی شرکت رنو، بر برنامه‌های تدوین شده شرکت برای افزایش حجم فروش و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در شش‌ماهه دوم سال 94 تاکید کرد و از مدیران نمایندگی‌ها خواست با تکیه بر این برنامه، برند رنو را همچون گذشته در مسیر رو به رشد خود همراهی کنند.

پس از اتمام سخنرانی مدیرعامل نگین خودرو، نماینده شرکت رنوپارس، مهندس امینی توضیحاتی در خصوص برند رنو و برنامه این برند در بازار ایران طی سال‌های عنوان کرد. در بخش ابتدایی سخنرانی امینی، فیلمی در خصوص برند رنو و عملکرد این برند اصیل اروپایی پخش شد که به‌شدت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در ادامه مهندس سلیمی به نمایندگی از سازمان ISQI توضیحاتی در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در صنعت خودرو و تولید و واردات پرداخت و در خصوص رویه ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش توضیحات جامعی ارائه کرد. در این بخش سلیمی از بازنگری جدید این دستورالعمل خبر دادند و الزامات آن را برای نمایندگان شرکت نگین خودرو تشریح کرد.

در قسمت پایانی بخش اول این همایش، شهیدی، مدیر فروش شرکت کاسترول, توضیحاتی در خصوص عملکرد این برند معتبر فعال در زمینه روغن موتور و مکمل‌های مرتبط ارائه کرد. فیلم معرفی برند کاسترول و عملکرد این برند در سطح بازارهای بین‌المللی مکمل سخنرانی وی بود.

پس از پذیرایی از میهمانان، شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، به سخنرانی پرداخت و ضمن تشریح وضعیت فعلی و دستاورد سازمان در حوزه بازاریابی در بخش‌های آموزش، سایبری، تبلیغات، تحقیقات بازار و برنامه‌ریزی فروش در شش‌ماهه نخست سال 1394، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی سازمان ارائه کرد.

در ادامه زمان زاده، مدیر فروش شرکت نگین خودرو, در سخنانی در خصوص استراتژی‌های سازمان و عملکرد واحد فروش در نیمه اول سال خبر داد و از آمادگی این واحد در تعامل هرچه بهتر با شبکه نمایندگان گفت.

در بخش پایانی، مهندس وهاب آقایی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، با ارائه توضیحاتی در خصوص شبکه نمایندگان، به تشریح برنامه‌های سازمان در بخش خدمات پس از فروش پرداخت. در این گزارش، اهداف شرکت نگین خودرو و برند رنو را در شش‌ماهه دوم سال 1394 و همچنین سال 1395 اعلام شد. در انتها آقایی در خصوص رویه رتبه‌بندی نمایندگان و رتبه‌های برتر اطلاعاتی را در اختیار نمایندگی‌ها گذاشت.

در بخش اعلام نماینده برتر، نمایندگی محسنیان از استان تهران در بخش خدمات پس از فروش حائز این عنوان شد و نمایندگی تیموری از استان اصفهان به‌واسطه عملکرد مناسب خود در کلیه بخش‌ها به‌عنوان نماینده برتر معرفی شد. به مدیران این دو نمایندگی، لوح یادبود و هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو

 برگزاری نخستین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو



نظرات