1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با خاص ترین مدل بی ام و

آشنایی با خاص ترین مدل بی ام و

22 شهریور 1396
  • 0

آلپینا به همراه بی ام و کار کلاب آمریکا و بی ام و آمریکای شمالی یک مدل ویژه بی ام و آلپینا B6 xDrive گرن کوپه بی ام و CCA ادیشن را ساخته است.

 آشنایی با خاص ترین مدل بی ام و

این کوپه چهار در که از موتور 4.4 لیتری تواین توربو V8 بهره می برد دارای قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 590 فوت پوند است اما این چیزی نیست که باعث خاص شدن آن شده است. این خودرو دارای جزئیات عالی همچون تریم مشکی پیانو آلپینا با نوشته BMW CCA Edition نقره ای رنگ مخصوص روی کنسول وسط است.

کابین این خودرو به چرم Merino Opal سفید Full Merino مجهز شده اما فرمان دست ساز Alpina Lavalina با دوخت سفید سفارشی جلب توجه بیش تری می کند. هم چنین مکمل تودوزی چرم Merino Opal سفید Full Merino این خودرو دوخت سفید سفارشی روی کف پایی ها است. پشتی های سر روی صندلی های این خودرو نیز دارای لوگوی گلدوزی شده آلپینا هستند.

هیچ خودروی مخصوص یا یگانه ای بدون پلاک اختصاصی تکمیل نمی شود. یک پلاک با نوشته BMA CCA Edition 01/01 در کابین این خودرو دیده می شوند در حالی که پلاکی دیگر روی مخزن موتور آن تعبیه شده است.

هم چنین آلپینا B6 مخصوص دارای سیستم اگزوز تیتانیومی Akrapovic است که به عنوان سیستم اگزوز یک بخشی مستقل طراحی شده است. لوله اگزوزهای این خودرو نیز دارای تریم فیبر کربنی هستند.

 آشنایی با خاص ترین مدل بی ام و

 آشنایی با خاص ترین مدل بی ام و



نظرات