1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

31 اردیبهشت 1393
  • 0

طبق آماری مطالعاتی که موسسه JD Power هر ساله بر روی مالکان هزاران خودرو انجام می دهد؛ این خودروها جزء قابل اعتماد ترین و مطمئن ترین خودروها از نگاه مشتریان شناخته شده اند.

به گزارش کار دات ای ار به نقل از بازار خبر، هر ساله موسسه JD Power هزاران مالک خودرو های جدید و کار کرده را مورد سوال و جواب قرار می دهد واز آنها در مورد رضایتشان از خودرو و مشکلاتی که با خودریشان داشته اند سوال می کند. این اطلاعات کمک زیادی به شرکت های خودرو سازی در بهبود کیفیت محصولات و تغییر روند تولیدشان می کند. علاوه بر این نتایج آماری این موسسه کار را برای کسانی که قصد خرید خودرو را نیز دارند بسیار راحت تر می کند و گزینه های زییادی را در اختیار آنها قرار می دهد. بر اساس آخرین مطالعات آماری این موسسه خودروهای زیر جزء قابل اطمینان ترین خودروهای موجود در بازار در سال 2014 هستند.

1. آکورا TL 2014

آکورا تغییر چندانی را در مدل تی ال 2014 خود ایجاد نکرده است. یک خودروی لوکس سدان با موتور V6 و سیستم انتقال قدرت به همه چرخ ها که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. امسال آخذین سال تولید TL خواهد بود. و از سال آینده با آکورا TLX 2015 جایگزین خواهد شد.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

2. آکورا TSX 2014

تی لس ایکس نیز یکی دیگر از همان خودروهای قابل اطمینان است که با نظر مثبت مالکین و رانندگان همراه بوده است. این مدل نیز مانند تی ال آخرین سال تولید خود را پشت سر می گزارد و از سال بعد با آکورا TLX جایگزین خواهد شد.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

3. کادیلاک CTS سدان 2014

این مدل از کادیلاک برای سال 2014 تغییرات زیادی داشته است. و ظاهر سدان آن کاملا بازطراحی شده است و هم اکنون در رسته لوکس های متوسط سدان قرار می گیرد. برای CTS انتخاب موتور توربو شارژ 4 سیلندر ،V6 و توربوشارژ دوقلوی V6 موجود است. سی تی اس کوپه ، سی تی اس اسپورت واگن و CTS-V همگی بر روی پلتفرم نسل قبلی خود طراحی شده اند.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

4. لکسوس CT200h 2014

این خودرو که بر روی پلتفرم تویوتا پریوس طراحی شده و سیستم هیبرید بنزینی – الکتریکی مشابه دارد یک هاچ بک فوق العاده با مصرف سوخت پایین بوده که از نظر مشتریان و مالکین بسیار قابل اطمینان و قابل اتکا نیز است. تخییرات کوچکی در طراحی مدل 2014 این خودرو صورت گرفته و رنگ بدنه آن نیز ضد خش شده است. یک نسخه F Sport از آن با ظاهری جوان پسند تر نیز عرضه شده است.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

5. لکسوس GS 2014

در پی بازطراحی کامل این مدل در سال 2013 این خدروی لوکس و سدان به یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و همچنین تکنولوژی دستیار راننده سیری در سال 2014 مجهز شد. از دیگر آپشن های جدید این خودوری مطمئن و با دوام می توان به صفحه نمایش جلوی شیشه تمام رنگی و سیستم هشدار ترافیک پشتی اشاره کرد. اما گزینه سیستم دید در شب لکسوس دیگر بر روی این مدل نصب نخواهد شد.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

6. لکسوس IS 2014

این مدل که برای عرضه در سال 2014 کاملا باز طراحی شره است از جدیدترین استایل این شرکت برای خودروهای لوکس سدان بهره می برد. مانندIS 250 و IS350 این مدل نیز جز خودروهای لوکس پایین رده بوده که با فضای بیشتر و تکنولو‍ژی قویتر جایگزین مدل قبلی خود شده است.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان

7. مرسدس بنز E Class سدان 2014

از طراحی و تجهیزات گرفته تا قدرت و عملکرد مرسدس بنز E Class سدان مدل 2014 تغییرات بسیار زیادی داشته اما بازطراحی نشده است. خریداران می توانند از بین گزینه های بنزینی؛ دیزلی و هیبریدی در مدل های لوکس، اسپورت و تیونینگ شده انتخاب های خود را انجام دهند.

مطمئن ترین خودروهای لوکس 2014 از نگاه مشتریان



نظرات