1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

13 تیر 1394
  • 0

در سال‌های اخیر، به نظر می رسد که میتسوبیشی روبه افول بوده و به سمت ورشکستگی پیش رفته است. غیر از نماینده رالی این شرکت اولوشن X، در حال حاضر هیچ محصول مطلوب و درخوری از این برند تولید نمی‌شود.

میراژ یک محصول کم‌ارزش و افتضاح است، تاریخ انقضای لنسر هم به‌پایان رسیده و مثل گذشته پرطرف‌دار نیست. پاجرو چطور؟ شاسی‌بلند کارآمدی است اما سرنوشتش مانند لنسر است. در حال حاضر تنها محصولاتی که خریداران را به سمت این خودروساز ژاپنی جذب می‌کنند کراس‌اوورهای ASX، Outlander و تریتون یا L200 هستند.

بااین‌حال، هنوز امیدهای زیادی برای بهبود شرایط وجود دارد. میتسوبیشی از مخمصه‌ای که در آن گرفتارشده آگاه هست و سخت در تلاش است تا با توسعه مدل‌های جدید، باعث درخشش این سه الماس شود. یکی از این وسایل نقلیه که می‌تواند زمینه موفقیت این شرکت را فراهم کند نسل جدید شاسی‌بلند اسپرت پاجرو است که در حال حاضر جزییات آن به بیرون درز کرده است. این خودرو با توجه به گذشته موفق به‌احتمال زیاد آینده خوبی برای میتسوبیشی به ارمغان می‌آورد، بنابراین بهتر است نگاهی به مشخصات آن بیاندازیم.

طراحی خارجی پویا

یکی از تغییراتی که میتسوبیشی برای جذب خریداران و بازگشت طرفدارانش در نظر گرفته، استفاده از یک زبان طراحی "پویا" جدید با الهام از کانسپت GC-PHEV است. این سبک که در سایر محصولات جدید میتسوبیشی هم وجود دارد، به تقویت هویت این نام تجاری کمک می‌کند.

برای پاجرو اسپرت، تغییرات پویا از قسمت جلو شروع می‌شود. گلگیرها و کاپوت عضلانی و جلوپنجره مشبک کروم یکی از شاخصه‌های زبان طراحی جدید است که در پاجرو به زیبایی طراحی‌شده و آن را کاملاً متفاوت از نسل قبلی کرده است.

بخش عمده تغییرات شامل گلگیرها، کاپوت، و شیشه جلو با پیکاپ تریتون یا L200 جدید مشترک است.

در داخل

همچنین انتظار می‌رود بخش عمده‌ای از تریم داخلی با تریتون مشترک باشد. در مقایسه با نسل قبلی، فضای پای بیشتری وجود دارد و کابین تقریباً از هر جنبه‌ای بزرگ‌تر شده است. انتظار می‌رود پدال‌ها همانند آنچه در لنسر و ASX دیده می‌شود، باشند و سایر ویژگی‌ها نیز به‌احتمال‌زیاد از تریتون الهام گرفته می‌شود.

در زیر کاپوت چه خبر است؟

وظیفه تأمین انرژی بر عهده موتور دیزلی توربو ۲.۴ لیتری MIVEC-INTER میتسوبیشی، است که توانی معادل ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۴۳۷ نیوتن متر ارائه می‌کند. یک نسخه V6 بنزینی هم به‌احتمال‌زیاد عرضه خواهد شد.

قدرت از طریق گیربکس جدید 6 سرعت دستی و 5 سرعته اتوماتیک که از نسل جدید سیستم 4WD II میتسوبیشی بهره‌مند هستند، به چرخ‌ها منتقل می‌گردد. این یعنی چهار حالت رانندگی ازجمله حالت 4WD قفل‌شده در دسترس راننده خواهد بود. برای بهبود هندلینگ توزیع گشتاور در حالت 4WD به نسبت ۴۰/۶۰ جلو / عقب خواهد بود.

موقعیت بازار

رقیب مستقیم پاجرو اسپرت عمدتاً در بازارهای آسیا و اقیانوس آرام و برخی از بازارهای اروپا یافت می‌شود. آن‌ها شامل تویوتا فورچونر، فورد اورست، هولدن Colorado7 یا ایسوزو MUX و شاسی‌بلند جدید نیسان بر پایه ناوارا، هستند.

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

 به روز رسانی پاجرو برای سال 2016

منبع پدال


نظرات