1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل بعدی میتسوبیشی asx در حال آزمایشات جاده ای

نسل بعدی میتسوبیشی asx در حال آزمایشات جاده ای

18 مرداد 1395
  • 1

آزمایش های جاده نسل جدید میتسوبیشی ASX با پوشش استتار آغاز شده و در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

میتسوبیشی برای رقابتی دیگر در بازار کراس اوور ها آماده میشود و این بهترین تصاویری است که تاکنون از آن منتشر شده است. جایگزین میتسوبیشی ASX قرار است با خودروهایی مانند سوزوکی ویتارا و هوندا HR-V که در اوایل ۲۰۱۸ وارد بازار میشوند رقابت کند.

 نسل جدید میتسوبیشی ASX برای سال ۲۰۱۸

تصاویر این خودرو در مجموعه آزمایشی میشیگان در کنار خودروهای بزرگتری مانند کیا اسپورتیج و فورد اسکیپ گرفته شده است. با توجه به اینکه برند میتسوبیشی در آمریکا از محبوبیت بیشتری نسبت به اروپا برخوردار است پیش بینی میشود این تازه وارد ابتدا در آمریکا عرضه شود. به نظر میرسد در نمای جلو از میتسوبیشی XR PHEV البته به خطوطی ملایم تر الهام گرفته شده و شباهت ها در نمای جانبی با مدل فعلی ASX بیشتر است. از آنجا که نمای عقب به طور سنگین استتار شده است به نظر میرسد شاهد بیشترین تغییرات در این بخش هستیم. بر اساس تصاویر به نظر می آید ابعاد ASX در طول و عرض و ارتفاع بیشتر شده است.

 نسل جدید میتسوبیشی ASX برای سال ۲۰۱۸

در مقابل این افزایش ابعاد شامل جمع و جور تر شدن موتورهای توربوی بنزینی و دیزلی هستیم. در کنار پیشرانه های فسیلی تمرکز زیادی بر پیشرانه هیبریدی شده تا برد موتور الکتریکی تا حد ممکن افزایش یابد. در داخل کابین نیز احتمالا با وجود سیستم ارتباط سرگرمی پیشرفته تر و فناوری های ایمنی رفاهی جدید شاهد افزایش کیفیت خواهیم بود.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • hamed hamed (25 مرداد 1395 ساعت 10:12)

    سلام. تصاویر جدید از asx در لینک های زیر قابل مشاهده هست:
    http://2016bestsuvs.com/mitsubishi-asx-2017/
    https://www.youtube.com/watch?v=EWgTFnxMLrA