1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با فیس لیفت جدید ام جی GS آشنا شوید

با فیس لیفت جدید ام جی GS آشنا شوید

7 دی 1395
  • 1

چنانچه پیگیر شایعات و تصاویر جاسوسی در رسانه‌های خارجی بوده باشید، حدودا یکی دو هفته پیش تصاویر جاسوسی از خودروی MG GS در وب سایت‌های خارجی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت خودروسازی MG در حال کار بر روی نسخه‌ای فیس لیفت از کراس اوور GS است.

با فیس لیفت جدی  ام جی GS آشنا شوید

اما خب تنها تصاویری جاسوسی بودند که هیچ گونه اطلاعات فنی در مورد خودرو به همراه نداشتند، تا اینکه روز گذشته شرکت خودروسازی MG اقدام به معرفی رسمی نسخه فیس لیفت کراس اوور GS کرد. با توجه به طراحی این خودرو، می‌توان به سرعت متوجه تغییرات حاصله بر روی کراس اوورMG GS شد که از این بابت می‌توان به ایجاد یک ورودی هوای بزرگ در مرکز سپر با حاشیه کرومی، تیغه‌های افقی نصب شده در ورودی‌های اطراف سپر به همراه مه شکن‌های نواری شکل ایستاده و در نهایت به تغییراتی اندک در فرم جلوپنجره کوچک خودرو اشاره داشت که یقینا موجب زیباتر شدن چهره این کراس اوور ام.جی شده‌است.

برخلاف طراحی قسمت جلو، در قسمت عقب ماشین تنها شاهد یکسری تغییرات ساده بر روی مجموعه سپر ماشین هستیم که از دید ما نه تنها باعث زیباتر شدن این قسمت نشده، بلکه زیبایی مدل استاندارد را هم زیر رادیکال برده است، اما در مقابل شاهد تغییرات بسیار خوبی در داخل کابین هستیم که بیشتر از همه در کنسول مرکزی خلاصه شده است.

با فیس لیفت جدی  ام جی GS آشنا شوید

در این خصوص می‌توان علاوه بر افزایش کیفیت ادوات داخل کابین بخصوص روکش‌های چرمی صندلی‌ها، یک صفحه نمایشگر جدید به همراه کلیدهای فیزیکی در اطراف آن و همچنین یک طراحی بهتر برای چیدمان سایر کلیدهای کنسول مرکزی را شاهد باشیم که پیش‌تر به خاطر طراحی ساده و ابتدایی انتقادات زیادی را متوجه ام.جی کرده بود. البته خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع کابین در اطراف داشبورد هم به صورت گردی شکل ساخته شده‌اند تا تنوعی بیشتر در داخل کابین ایجاد شود.

از بحث طراحی خارج شویم، در ادامه به مبحث فنی خودرو می‌رسیم که متاسفانه برخلاف تغییرات ایجاد شده بر روی طراحی داخلی و خارجی ماشین، متحمل هیچگونه تغییرات و یا آپدیت‌های سطحی نشده است. پس در این خصوص همچنان با یک پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری توربوشارژر سرکار خواهیم داشت که پیشرانه اول 2 لیتری مقدار قدرتی 217 اسب بخاری در کنار گشتاور 350 نیوتن متری دارد و پیشرانه دوم 1.5 لیتری هم می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 167 اسب بخار به همراه گشتاور 250 نیوتن متری تولید کند.

سیستم انتقال قدرت مدل استاندارد MG GS هم متشکل از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک است که می‌توان این دو جعبه دنده را برای نسخه فیس لیفت MG GS هم در نظر گرفت، مگر اینکه در آینده شرکت سازنده تصمیم به ارائه سیستم‌های جدید مولد قدرتی و یا انتقال قدرتی بگیرد.

با فیس لیفت جدی  ام جی GS آشنا شوید

منبع:ایران جیب



نظرات

  • نیما نیما (27 تیر 1396 ساعت 14:38)

    ام جی شرکتیه که خودش رو از بابت دوام و کیفیت رانندگی داخل ایران ثابت کرده و خیلی خوشحالم که کیفیت مواد به کار رفته gs به مراتب بهبود پیدا کرده