1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس V Class با موتور هیبریدی

مرسدس V Class با موتور هیبریدی

16 اسفند 1393
  • 1

نمایشگاه ژنو 2015: خودروهای ون به علت نوع کاربرد آنها، ترجیحاً باید بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند. با این وجود، نسخه‌هایی لوکس نیز از این خودروها وجود دارند که برای خریدارانشان، صرفه اقتصادی، مفهومی ندارد. اما در هر صورت، همیشه یک خودروی تکنولوژیک و مدرن با آلایندگی ناچیز و مصرف سوخت پایین، می‌توان مورد توجه قرار گیرد. مرسدس وی کلاس ویژن، یک خودروی کانسپت هایبریدی PHEV (با امکان شارژ جداگانه) است که ترکیبی از ویژگی‌های فن‌آوری مدرن در فضایی بسیار لوکس و راحت است.

نیروبخش این مدل وی کلاس، یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو است که قدرت 208 اسبی و 350 نیوتن متری آن با قوای 120 اسبی و 340 نیوتن متری یک موتور الکتریکی جمع می‌شود. پیشرانه در حالت ترکیبی 328 اسب بخار نیرو و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه همان است که در C350 پلاگین هیبرید هم استفاده شده است.

به گفته مرسدس، مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است.

با تکیه بر نیروی باتری‌های شارژ شده این خودرو، بدون قطره ای بنزین می‌توان 50 کیلومتر را طی کرد. باتری‌ها 13.5 کیلووات ساعتی می‌باشند و قادرند خودرو را در حالت الکتریکی به سرعت 80 کیلومتر بر ساعت برسانند.

شتاب صفر تا صد وی کلاس ویژن به 6.1 ثانیه و بیشینه سرعت آن به 206 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آن را سریع‌تر از مدل V 250 BlueTEC می‌نماید.

طراحی این مدل کانسپت از وی کلاس شامل سپرها و ضربه‌گیرهای جدید، اسپویلر عقب و چرخ‌های 20 اینچی آلیاژی می‌شود. درون کابین هم سقف شیشه ای، روکش‌های چرم ناپای سفید، کف‌پوش چوبی و صندلی‌های انفرادی VIP یک فضای چشمگیر لوکس و راحت را خلق کرده‌اند.

مرسدس طیف گسترده ای از گزینه‌های شخصی را برای کلاس وی آماده می‌کند. بدین ترتیب، قرار است تصویر بهتری از این کلاس به‌عنوان یک وسیله نقلیه خصوصی یا برای کسب‌وکار به‌عنوان یک خودروی منحصربه‌فرد، خلق شود. در طول سال 2015، وی کلاس با مدل‌هایی با طول بدنه کشیده‌تر یا انتقال نیرو به چهار چرخ یا انواع هیبریدی ارائه خواهد شد. بدین ترتیب حضور مرسدس در این کلاس پر رنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

 مرسدس کلاس Vبا موتور هیبریدی

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (16 اسفند 1393 ساعت 06:56)

    بنز ، بنز آخردر مورد بنز نمی شود حرف زد ، چون خودش حرف اول را زده .