1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس بنز کلاس وی و ارائه نسخه مخصوص مارکوپولو

مرسدس بنز کلاس وی و ارائه نسخه مخصوص مارکوپولو

21 تیر 1393
  • 0

تبدیل یک ون مرسدس V کلاس به یک کمپر و اقامتگاه سیار لوکس، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. تجربه ای که می‌توان با یک کاروان مسافرتی در خلق هیجان و کسب آرامش در خارج از شهر داشت را با همین ون نسبتاً کوچک مرسدس نیز می‌توان به دست آورد.

مارکوپولو و مرسدس بنز کلاس وی

این خودرو که نسخه مارکوپولو نامیده شده در قسمت پشت صندلی‌های جلو و فضای کابین با تغییراتی اساسی روبروست. کف اتاق با پوششی از چوب روکش شده است. فضای داخلی با رنگ مشکی پیانویی و سفید پوشیده شده است. روکش صندلی‌ها و مبلمان داخلی نیز از چرم انتخاب شده است. تعداد زیادی فضای ذخیره‌سازی در کابین تعبیه شده و برای نورپردازی نیز از چراغ‌های LED بهره گرفته شده است.

مارکوپولو و مرسدس بنز کلاس وی

صندلی‌ها قابل تنظیم می‌باشند و می‌توان آن‌ها را به یک تخت خواب دو نفره نیز تبدیل کرد. از ویژگی‌های دیگر کلاس وی نسخه مارکوپولو باید به کمد، مخزن آب شیرین، میز تاشو، سینک آشپزخانه و یخچال نیز اشاره کرد. سقف پاپ آپ با بازوهایی به سمت بالا حرکت می‌کند تا با افزایش ارتفاع کابین، حرکت به صورت ایستاده در کابین آسان‌تر شود. در زیر این سقف نیز یک تخت دونفره اضافی دیگر نیز قرار می‌گیرد.

مارکوپولو و مرسدس بنز کلاس وی

کیفیت بالای مواد مورد استفاده، همان چیزی است که از مرسدس بنز انتظار می‌رود. علاوه بر ویژگی‌های کمپینگ این خودرو، توانایی در استفاده روزمره و شهری نیز به دور از نظر نبوده‌اند. این ون را می‌توان با یکی از سه موتور پیشنهادی توربودیزل چهار سیلندر با خروجی‌های 134، 161 و 188 اسب بخار خریداری کرد.

مارکوپولو و مرسدس بنز کلاس وی

این ون که با مشارکت شرکت camper متخصص ون‌های مسافرتی و مرسدس بنز ساخته می‌شود از 29 جولای قابل سفارش خواهد بود اما هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.



نظرات