1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

27 اسفند 1393
  • 3

از سال 2006 مرسدس بنز با ارائه مدل کانسپت Ocean Drive که یک خودروی روباز 4 در بود نشان داد که در اندیشه تولید یک سوپرلوکس با سقف تاشو است. حالا پس از 9 سال و زمانی که کلاس S در نسخه‌های سدان و کوپه عرضه می‌شود، این خودروساز در حال آزمایش یک نمونه روباز این کلاس است که نشان از عزمِ جزم کمپانی برای تحقق رؤیایش دارد.

آقای "مارتین هالدِر" مدیر پروژه کلاس S در مراسم رونمایی مرسدس مایباخ S600 گفت:

می‌توانم با اطمینان بگویم که کلاس S کابریولت اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و چشمها را خیره خواهد کرد. این مدل روزنه جدیدی بین خودروهای لوکس روباز بوده و به اصطلاح قلمرو آن بسیار نزدیک به بنتلی کانتیننتال جی‌تی‌سی است.

اخیراً تصاویر جاسوسی آن نیز درحالی‌که تست‌های زمستانی را پست سر می‌گذارد منتشر شده است. در بعضی از تصاویر قسمت جلوی خودرو تقریباً بدون پوشش است اما در بعضی دیگر تماماً با پوشش‌های سیاه و سفید مرسوم استتار شده است.

بسیاری از عناصر طراحی را از مدل کوپه الهام گرفته؛ سقف هم از نوع پارچه ای چندلایه تاشو خواهد بود. به نظر می‌رسد تفاوت‌ها در قسمت عقب بیشتر باشد، چون به هر حال برای جا دادن سقف در خود نیاز به تغییرات بیشتری دارد. مرسدس بنز تلاش می‌کند علی‌رغم این که سقف در حالت بسته فضای نه چندان کمی را اشغال می‌کند فضای کابین در جلو و عقب کاملاً راحت و کافی باشد و افراد بزرگسال هم هیچ حس بدی درون آن نداشته باشند. درون کابین نیز احتمالاً همان سبک و سیاق نسل کنونی کلاس S را دارد و از دو صفحه نمایش فرو رفته در جلو داشبورد استفاده می‌شود.

در مقایسه با کلاس E کابریولت کابین S کلاس بسیار لوکس‌تر و جادارتر و باکیفیت‌تر است و کاملاً حسِ یک اتاق نشیمن راحت و آرام و دل‌نشین را القا می‌کند و از هر لحاظ گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به تجمل‌گرایی آن‌هم از نوع افراطی‌اش می‌باشد.

 عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

 عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

 عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

 عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

 عکسهای جاسوسی از مرسدس کلاس S کابریولت حین آزمایش

منبع پدال


نظرات

  • گالاردو گالاردو (28 اسفند 1393 ساعت 04:13)

    اس کلاس خیلی فوق العاده است و پتانسیل بالایی برای کوپه و کابریولت و سدان داره اما احساس میکنم بنز با این کار هویت اس کلاس که لوکس و با شکوه بودن بود رو خراب کرد مثل این میمونه که بی ام و ، سری هفت رو کوپه یا کابریولت کنه!!!! بنظرم بنز cls و cl بیشتر مناسب تبدیل شدن به کوپه و یا کابریولت هست.

  • رخش جاده رخش جاده (27 اسفند 1393 ساعت 20:42)

    اقا این عکسای جاسوسی رو از کجا میارین؟!!!!!

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (27 اسفند 1393 ساعت 09:08)

    خیلی با حال شده