1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

20 فروردین 1394
  • 1

در حالی که احتمالاً آخرین وانت یا پیکاپ مرسدس، همان خودروی شش چرخ G63 AMG 6×6 بود، این شرکت برای ورود جدی‌تر به این حوزه تا پایان این دهه یعنی قبل از سال 2020، در حال برنامه‌ریزی می‌باشد.

خودروی وانت مرسدس در اندازه متوسط و یک وسیله حمل‌ونقل مدرن و لوکس خواهد بود.

اطلاعات خاصی از این خودرو هنوز در دست نیست اما برای طرفداران برند لوکس مرسدس، ورود به این حوزه جای نگرانی ندارد زیرا مرسدس سال‌ها در حوزه خودروهای تجاری فعالیت داشته و این موضوع صدمه ای به شهرت و اعتباران به‌عنوان سازنده خودروهای لوکس وارد نکرده است.

وانت مرسدس در محدوده ظرفیت یک تن خواهد بود که 300 کیلوگرم بیش از یک وانت شورولت کلرادو می‌باشد و به صورت مستقیم آن را در رقابت با تویوتا تاکوما و نیسان فرونتیر قرار می‌دهد.

ایمنی، راحتی، سیستم انتقال نیرو و ارزش، اولویت‌هایی است که مرسدس در این خودرو به دنبال آنهاست. اگر این خودرو در آمریکا ساخته شود، شاید بتواند محبوبیت بالایی نیز به‌دست آورد. هرچند نمی‌توان انتظار داشت که خودروهایی چون فورد F-150 یا سیلورادو را بتواند در فروش شکست دهد.

وال استریت ژورنال از منابعی، اعلام کرده که وانت مرسدس توسط نیسان ساخته خواهد شد و به احتمال زیاد روی پلتفرم نیسان ناوارا قرار می‌گیرد اما از موتورهای 4 و شش سیلندر خود مرسدس استفاده خواهد کرد.

 مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

 مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

 مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

 مرسدس در اندیشه ساختن یک وانت بار

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (20 فروردین 1394 ساعت 15:39)

    جلل خالق