1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

15 مرداد 1394
  • 0

خواهی‌نخواهی این اولین بار نیست که چشممان به جمال رندرهای GLC کوپه باز می‌شود اما الآن و همین‌جا در پدال بدانید که شاید مرسدس بنز ما با همین ظاهر از آرایشگاه بیرون بیاید.

به فروردین ماه که برگردیم، رندرها نه یک بار بلکه دو بار از وب‌سایت‌ها سر درآوردند و هر بار هم حرفی جز " قیافه این ماشین درست به نظر میاد " بر زبان‌ها جاری نمی‌شد. از همه این‌ها که بگذریم سخن دوست نکوست! دو هفته پیش زمانی که اولین مطالب اختصاصی درباره این کوپه پرحاشیه در وب‌سایت‌ها منتشر شد، سریعاً فهمیدیم که آن چراغ‌های جلو قصد دارند تا یک علامت سؤال بزرگ و قشنگ در ذهن ما و شما باشند.‌ شاید اندازه‌شان به بزرگی رندر کنونی نباشد اما سرسوزنی امکان ندارد که همانند رندرهای سه ماه پیش از نظر ضخامت با نی‌لبک رقابت کنند. بالاخره چراغ‌اند و کارشان نورافشانی.

نیم‌نگاهی به جلوپنجره خودروی آلمانی‌مان بیندازید، همانند لباسی است که قالب تن GLC دوخته‌شده تا خودنمایی کند. در همین حال در بخشی دیگر از دنیای GLC اسپویلر جلو را می‌بینیم که احتمال اینکه در مدل نهایی نیز ظاهر فعلی خود را حفظ کند بس زیاد است. اما همچون همیشه بیایید تا در این مورد هم عینک شک و تردید را بر چشم‌هایمان تراز کنیم تا شاید در آینده تصاویری واقعی از GLC به دستمان برسد و پشت همه این شایعات را به خاک بمالد. دست‌آخر فراموش نکنید که این GLC غیر کوپه است که اسپویلر خویش را به برادر کوپه‌اش قرض داده.

پس از گذشت سانتی‌مترها از جلوی ماشین، به نیمه انتهایی این مرکب خوش خط‌وخال می‌رسیم، زیباست! نه؟ با ترکیب شاعرانه سقف شیب‌دار GLE کوپه به همراه چراغ‌ها و اسپویلر عقب، طراحی عقب این خودرو با اختصاص دادن فضایی کوچک برای منتقدها قصد خفه کردن آنها را دارد!

خدا را چه دیدید؟ شاید روزی از روزهای آینده مرسدس بنز همه مداد رنگی‌هایش را بردارد و با اندکی چند از اِلمان‌های نو در طراحی، ما و شمارا سورپرایز کند. اما به دور از رؤیاپردازی، به نظرتان چند درصد امکان دارد که آلمانی‌ها به خود زحمت دهند و درحالی‌که بقیه مدل‌ها ازجمله همزاد بزرگ‌تر GLC کوپه به سمت شمال می‌روند، GLC را به‌طرف جنوب هدایت کنند؟ چند درصد امکان تغییر اساسی در این مدل هست؟

اگر شما، بله شما! یک فن مرسدس هستید می‌توانید مطمئن باشید که با این همه حرف‌وحدیث این خودرو هر چیزی خواهد بود جز یک مدل تنها و بی طرفدار، پس آسوده باشید. در آخر اینکه همه ما قبول داریم که از نظر تکنیکی، مرسدس بنز GLC کوپه آن‌قدرها هم اسپرت نیست، اما شاید بعضی وقت‌ها باید به استایل ماشین‌ها قناعت کرد.

 رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

 رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

 رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

 رندرهایی از مرسدس بنز GLC کوپه

منبع پدال


نظرات