1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدل مفهومی از مرسدس بدون راننده

مدل مفهومی از مرسدس بدون راننده

14 دی 1393
  • 2

مرسدس بنز برای نمایشگاه CES در سال 2015 یک خودروی تخم‌مرغی شکل رازآلود را آماده می‌کند. در نخستین تیزری که از این خودرو منتشر شده، یک بدنه بسیار آئرودینامیک را در تاریکی مشاهده می‌کنید.

از همین تصویر می‌توان کاپوت بسیار کوتاه، قسمت عقب کشیده و طاق سقف منحنی آن را دید. آرایه ای از سنسورها نیز در سقف خودرو کارگذاشته شده‌اند می‌توان حدس زد شامل رادار و دوربین‌های دیجیتال باشند و برای سیستم رانندگی خودکار بکار گرفته شوند.

سبک طراحی مدرن و آینده‌نگرانه این خودرو نشان از فضای داخلی بسیار وسیع آن دارد. چنین فضایی، این امکان را به راننده می‌دهد تا صندلی خود را برگردانده و رودرروی سرنشینان عقب قرار گیرد و رانندگی را نیز به سیستم هوشمند خودرو بسپارد.

تمام حرف و حدیث‌ها از این خودروی مدرن بنز، فعلاً در حد گمانه‌زنی است و باید دید که مرسدس در نمایشگاه لاس وگاس در هفته آینده چه چیزی را رو می‌کند؟

 مدل مفهومی از مرسدس بدون راننده

 مدل مفهومی از مرسدس بدون راننده

منبع پدال


نظرات

  • ادزیو ادزیو (14 دی 1393 ساعت 17:13)

    تکان به تکنولوژی از بنز

  • علی فلاحت علی فلاحت (14 دی 1393 ساعت 08:25)

    همین مدل اس کلاس در سال فکر کنم 208 یا 2019 اعلام شد مدل INTELEGENT DRIVE به میدان میاد از حالا دارند حسابی روش کار می کنند شرکتی مثل بنز با اون همه نوآوری و پیشرفت کافیه طرحهای کلاس F رو بیاره بیرون این هم احتمالا شباهتهایی با مدل F500 MIND 2005 خواهد داشت چون در اون زمان استفاده از این تکنولوژی راننده هوشمند در اون بحث شده بود و با توجه به استایلش می توان طرحش رو نزدیک به اون حدس زد که واقعا هم زیباست همیشه بنز آینده رو از گذشته شروع می کنه