1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس بنز کلاس سی کابریو در ژنو

مرسدس بنز کلاس سی کابریو در ژنو

27 بهمن 1394
  • 0

مرسدس می‌خواهد نسخه کابریولت کلاس سی خود را در نملایشگاه ژنو رونمایی کند. به همین دلیل اولین تیزر رسمی این خودرو را منتشر نموده است. علاوه بر این ما تصاویر جاسوسی از این خودرو در حین تست را به دست آورده ایم.

تفاوت‌های این مدل با نسخه کوپه بسیار کمتر از چیزی است که تصویر می‌کنید. سقف برش خورده و به خوبی فضا برای چهار سرنشین مهیا گردیده است. در عین حال برخلاف رقیب مستقیم آن یعنی ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل، در این خودرو از سقف پارچه یا استفاده شده که البته وزن پایین‌تری نسبت به سقف فلزی دارد اما مزایای سقف فلزی نظیر کاهش سروصدا و استایل بهتر را از دست می‌دهد.

برای سقف نرم خودرو می‌توان رنگ‌های مختلفی را انتخاب کرد. در تصاویر جاسوسی ما شاهد سقف‌هایی به رنگ مشکی و یا قرمز هستیم. البته مرسدس سیستم‌های AIRSCARF و AIRCAP را برای گرمایش بدن و اندام بالایی سرنشینان در این خودرو لحاظ می‌کند.

انتخاب پیشرانه باید مطابق با موتورهای مرسوم کلاس سی کوپه و سدان صورت گیرد. بنابراین موتورهای 4 و شش سیلندر بنزینی و دیزلی با قدرت نهایتاً 476 اسب بخار در دسترس خواهند بود. برای پرچم‌دار این کلاس هم نسخه AMG با موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو همانند مدل AMG C63 با قدرت 503 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر برای مشتریان مشکل پسند قابل انتخاب است. بعلاوه یک نسخه AMG میان رده نیز با نام C450 AMG وجود دارد که موتوری شش سیلندر 3 لیتری با توربوشارژر دوقلو و قدرت خروجی 362 اسب بخار دارد. شتاب صفر تا صد مدل اخیر 5.1 ثانیه پیش بینی می‌شود.

در نهایت این مدل در یک نسخه هیبریدی پلاگین نیز قابل انتخاب است که C350 E پلاگین هیبریدی با انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا فورماتیک خواهد بود.

 مرسدس بنز کلاس سی کابریو در ژنو

منبع پدال


نظرات