1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین پیکاپ مرسدس بنز هفته آینده معرفی میگردد

اولین پیکاپ مرسدس بنز هفته آینده معرفی میگردد

2 آبان 1395
  • 0

سرانجام در پی یک برنامه گسترده و کامل مهندسان با اطمینان از سه امتیاز ستاره‌ای،تضمین دادند که تمام بخش های پیک‌آپ جدید مرسدس بنز به خوبی عمل می‌کند و این خودرو به زودی به نمایش درمی آید.

به گزارش "تی اف 1"، این پیک‌آپ بنز که می‌تواند در کلاس GLT یا کلاس X مونکور قرار بگیرد، در 25 اکتبر (هفته آینده) با دعوت‌نامه در معرض دید مدعوین قرار گرفته و پس از آن در تاریخ 8 نوامبر به شکل رسمی در نمایشگاه خودرویی سائوپائولو 2016 به نمایش درمی‌آید. رقبای اصلی این خودرو آماروک فولکس‌واگن، تویوتا هایلوکس و برخی گزینه‌های دیگر هستند. این پیک‌آپ بنز براساس پلت‌فرم نیسان ناوارا ساخته شده که در آلاسکان رنو نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشرانه (موتور) استفاده شده در این خودرو نیز تقریبا مشخصه‌های مدل ناوارا را دارد که یک مدل دیزلی 2.3 لیتری 4 سیلندر توربوی دوقلو با قدرتی بین 160 تا 190 اسب بخار می‌شود. این موتور احتمالا در محدوده دوم از طبقه‌بندی پیشرانه‌های بنز قرار می‌گیرد.

احتمالا فروش جهانی این خودرو که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، از سال آینده آغاز می‌شود. بنز امیدوار است در اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا فروش خوبی از این مدل داشته باشد.

 وانت مرسدس بنز به زودی معرفی میشود

منبع:ایران جیب



نظرات