1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لیموزین جدید و بسیار لوکس مرسدس بنز

لیموزین جدید و بسیار لوکس مرسدس بنز

20 مرداد 1393
  • 8

خودروهای تشریفاتی مرسدس بنز که دارای بدنه کشیده‌تری نسبت به انواع استاندارد هستند، اگر توسط خود این شرکت ساخته شوند، زیر لوای نام پولمان قرار می‌گیرند. این لیموزین‌ها، تجسم بهترین محیط تجاری و لوکس با راحتی بی حد و حصر و فراخی فضا هستند.

مرسدس بنز کلاس اس جدید به تنهایی و در حالت استاندارد نیز یکی از بهترین و راحت‌ترین خودروهای لوکس بازار است. در واقع این خودرو، پرچمدار و پیشرو در کلاس خودروهای فوق لوکس مدرن به حساب می‌آید. حالا مدل پولمان S600 با طول 6.2 متر که 20 سانتی‌متر کشیده‌تر از مایباخ 62 به عنوان درازترین مدل مایباخ است، فضای بیشتر و راحت‌تری را فراهم می‌کند. این فضا می‌تواند در خدمت آسایش و نصب تجهیزات بیشتر قرار گیرد.

فاصله افزایش یافته بین دو محور با فضایی شامل یک ستون و پنجره اضافی پر شده است. این فاصله نسبت به مدل‌های استاندارد کلاس اس حدود یک متر طویل‌تر است. درب‌های عقب نیز تغییر کرده‌اند و پنجره‌های مثلثی شکل آن‌ها حذف شده و به صورت ثابت روی ستون‌های عقب قرار گرفته‌اند. در داخل کابین از سه ردیف صندلی بهره گرفته می‌شود. دو ردیف انتهایی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا مذاکرات تجاری سیاسی را بتوان در فضایی نزدیک انجام داد. هر شش صندلی به صورت انفرادی و بسیار مجهز و لوکس می‌باشند.

در زیر کاپوت همان طور که از نام خودرو هم هویداست از یک موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری استفاده خواهد شد. این موتور با توربوشارژر دوقلو می‌تواند 523 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این وجود گفته می‌شود که برابوس به عنوان تیونر، این موتور را تقویت نیز خواهد کرد. نسخه‌های حفظت شده این خودرو با نام گارد نیز به صورت ضدگلوله ارائه خواهند شد.

حالا که مدل‌های گران قیمت مایباخ تولید نمی‌شوند، پولمان می‌تواند جانشین آن‌ها شود. قیمت پولمن بسیار گزاف خواهد بود. گفته می‌شود یک پولمن S600 حدود 745 هزار یورو یا حدود یک میلیون دلار قیمت خواهد داشت. بنابراین تنها سیاستمداران و تاجران ثروتمند می‌توانند مالک آن باشند. هنوز تصاویری رسمی از مدلهای واقعی این خودرو منتشر نشده است. و تصاویر فعلی تنها رندرهای کامپیوتری می‌باشند. اما قطعا شباهت های آن با مدل استاندارد بسیار زیاد خواهند بود.

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

 لیموزین جدید مرسدس بنز

منبع carscoops.com


نظرات

  • سرطان تیونینگ سرطان تیونینگ (2 آبان 1393 ساعت 17:10)

    اووووبنز

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (18 مهر 1393 ساعت 15:56)

    طرح چوب که برای کابین در نظر گرفتن فوق فوق العاده زیبا و با کلاسه.

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (10 مهر 1393 ساعت 17:25)

    3 میلیارد تومان برای همچین فرشته ی تاریکی....

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (1 مهر 1393 ساعت 18:13)

    طراحی بدنه شیکه ولی طراحی داخلی واقعا زیباست. واقعا مهندسناااااااااااااااا!

  • نادرتیونینگ نادرتیونینگ (20 مرداد 1393 ساعت 16:20)

    جواهر سازی مرسدس بنز!!!!!!!!!!! نه خوروسازی

    عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (19 مهر 1393 ساعت 21:43)

    واقعا مرسدس بنز خودروهاش جواهره...

  •  آکتروس آکتروس (20 مرداد 1393 ساعت 13:44)

    عاشق این کمپانیم

    طرفدار بنز طرفدار بنز (18 آبان 1394 ساعت 13:52)

    وقتی بنز یه مدل لوکس مانند کلا س اس و مایباخ رو میده بیرون دیگه باید بی ام وه وه/رولس رویز/بنتلی حواسشون خییلی جمع باشه چون رقیب سرسختی براشونه و براحتی کنار نمیکشه