1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

29 دی 1394
  • 0

با معرفی نسخه جذاب‌تر GT از مرسدس-‌ای‌ام‌جی در تابستان آینده، انتظارها برای این مدل به سر خواهد رسید. این موضوع توسط توبیاس موئرز (Tobias Moers) مدیرعامل مرسدس‌-ای‌ام‌جی در گفتگو با Car & Driver در نمایشگاه اتومبیل دیترویت مطرح شده است. البته قبل از این سطح امیدواری‌تان را بسیار افزایش دهید، باید گفت که «موئرز» به این نکته نیز اشاره کرده است که چیزی مانند مدل «سری بلک» برای این خودرو در کار نخواهد بود. در همین حال، این خودرو با یک آئرودینامیک هوشمند همراه می‌شود که یک «سطح عملکرد بهبود یافته و برجسته» در اختیار قرار می‌دهد.

این مدل احتمالاً با عنوان «مرسدس‌بنز-ای‌ام‌جی GT R» ارائه خواهد شد و برای پیشرانه از یک نسخه ارتقا یافته از موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V8 با قدرتی در حدود ۵۵۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. در مرحله کنونی، در مورد کاهش وزن خودرو اطلاعات دقیقی منتشر نشده، ولی امکان اینکه ۸۰۰ مهندس شاغل در ای‌ام‌جی یک برنامه رژیمی سخت برای این خودرو درنظر گرفته باشند، زیاد است.

وقتی از «موئرز» در مورد برنامه برای یک پیشرانه الکتریکی سؤال می‌شود، وی به این نکته اشاره می‌کند که کارهای انجام‌شده برای SLS الکتریک درایو در سال ۲۰۱۴، حتماً‌ در آینده برای کمپانی مفید خواهند بود. «موئرز» به ارائه یک مدل موتور وسط نیز علاقه‌مند است؛ چیزی که چندان برای آینده مرسدس-ای‌ام‌جی قابل‌تصور نیست. این کمپانی در حال حاضر، ظرفیت پشتیبانی از تولید چنین مدلی را ندارد.

 ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

 ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

 ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

 ارائه مدلی قویتر از مرسدس AMG GT

منبع پدال


نظرات