1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس A45 نسخه چمپیون

مرسدس A45 نسخه چمپیون

9 آذر 1394
  • 0

بعد از قطعی شدن قهرمانی مقتدرانه تیم مرسدس AMG پتروناس در مسابقات فرمول یک این فصل و کسب عناوین بهترین تیم و رتبه اول و دوم رانندگان توسط لوئیس همیلتون و نیکو رزبرگ، این شرکت تصمیم به ارائه یک نسخه ویژه از A45 AMG به پاسداشت همین قهرمانی گرفت.

این هاچ بک اسپرت باید یادآور پیکان نقره‌ای یا (Silver Arrow) معروف و قهرمان باشد بنابراین رنگ‌آمیزی خاص آن با رنگ خاکستری متالیک و خطوط سبز و مشکی همراه با چرخ‌های خاکستری تیتانیومی 19 اینچی نگاهی به مدل مسابقه‌ای هیبریدی F1 W06 دارند. بعلاوه شکاف‌های روی سپر جلو نیز بزرگ‌تر شده‌اند و اسپویلر مشکی رنگ عقب و دیفیوزر زیر سپر عقب مجهز به چهار خروجی اگزوز تغییر کرده‌اند.

این خودرو با پکیج Night شامل صندلی‌های ویژه با لبه‌های کناری بزرگ و پکیج دینامیک پلاس AMG شامل سیستم تعلیق قابل تنظیم با یک حالت مسابقه‌ای و قفل دیفرانسیل برای محور عقب و فرمان اسپرت همراه شده است. صندلی‌های مشکی رنگ با روکش چرم و ناپا با دوخت سبز و نوارهای سبز و سفید تزئین شده‌اند.

رنگ سبز، به حلقه خروجی دریچه‌های تهویه و نورپردازی مخفی داخلی هم راه یافته است. بعلاوه روی یک پلاک فلزی ویژه در کنسول، عبارت تیم AMG پتروناس و قهرمانی سال 2015 حک شده است.

انتقال نیرو به هر چهار چرخ و توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار صورت می‌گیرد. با فشردن پدال گاز، 381 اسب بخار نیرو و 475 نیوتن متر گشتاور از موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوی این خودرو آزاد می‌شود که شما را قادر می‌سازد ظرف تنها 4.2 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابید. هرچند بیشینه سرعتان به صورت الکترونیکی و به سنت سازندگان آلمانی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

قیمت این نسخه خاص در آلمان از 65 هزار یورو (حدود 70 هزار دلار) شروع می‌شود که نسبت به نسخه استاندارد A45 با قیمت 54 هزار دلاری، بسیار گران‌تر است. در عوض خریداران می‌تواند در جشن پیروزی مرسدس و کسب هر دو عنوان سازنده و رانندگان برتر مسابقات فرمول یک 2015 شریک باشد.

 مرسدس A45 نسخه چمپیون

 مرسدس A45 نسخه چمپیون

 مرسدس A45 نسخه چمپیون

 مرسدس A45 نسخه چمپیون

منبع پدال


نظرات