1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. طرحی تخیلی از مزدا 2 هاچ بک MPS

طرحی تخیلی از مزدا 2 هاچ بک MPS

21 آبان 1393
  • 2

مزدا اسپید می‌تواند مدلهای هیجان‌انگیز تر و اسپرت تری از خودروهای این شرکت را به مشتریان ارائه نماید. حتی بخش MPS این کمپانی هم می‌تواند هر خودرویی از مزدا را با ویژگی‌های اسپرت ارائه کند. اما متأسفانه هنوز شاهد نسخه MPS برای تعدادی از محصولات این شرکت نیستیم. از جمله مزدا 2 جدید که هاچ بک دل‌نشینی است.

با وجودی که مزدا 2 نسبت به قبل و نسل پیشین، از نظر طراحی بسیار پیشرفت کرده و اسپرت تر به نظر می‌رسد، اما شاید نسخه MPS آن چندان هم هیجان‌انگیز به نظر نرسد. رندرها و طراحی طراح معروف X-Tomi برای چنین خودرویی، نشان می‌دهد که با تغییرات اندکی می‌توان یک نسخه ویژه MPS از این خودرو را وارد بازار کرد. اما برای هیجان بیشتر باید امیدوار بود که تغییرات رادیکال‌تری روی خودروی نهایی صورت پذیرد.

متأسفانه مزدا برای چنین خودروی کوچکی، موتور اسپرت مناسبی هم ندارد. بنابراین تنها بادی به توربو نمودن موتور 1.5 لیتری آن دلخوش نمود.

تغییراتی که در این خودرو توسط X-Tomi صورت گرفته شامل سپرهای جدید، چرخ‌های بزرگ‌تر، اگزوز اسپرت دوتکه و قسمتهای مشکی رنگ در سقف، جلوپنجره و چرخ‌ها می‌گردد. نتیجه اینکه مزدا 2 مدل MPS پیشنهادی X-Tomi یک هاچ بک نه چندان داغ خواهد بود.

 مزدا 2 هاچ بک MPS

  مزدا 2 هاچ بک MPS

 مزدا 2 هاچ بک MPS



نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (21 آبان 1393 ساعت 18:16)

    اگه این مدل بیاد تو ایران با موفقیت بیشتری مواجه میشه

  • محمدماجد محمدماجد (21 آبان 1393 ساعت 14:11)

    ووووو چه اخمی داره عجب استایلی واقعا زیباست