1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جنگنده خیابانی لوکال موتورز

جنگنده خیابانی لوکال موتورز

14 مهر 1393
  • 3

لوکال موتورز که از طریق مسابقات طراحی، ایده‌ها و طرح‌های جدید را کشف می‌کند، بعد از اجرای مسابقه اولین خودروی پرینت شده واقعی، اکنون به سراغ یک پروژه جدید برای یک خودروی اسپرت خیابانی واقعی رفته است.

طرح برنده، توسط گِرِگ تامپسون طراحی شده است. در نگاه نخست به نظر می‌رسد که با یک داج وایپر زامبی شده روبرو باشیم. از ویژگی‌های این طرح، شاسی تیوبی شکل قابل مشاهده با هدف کارایی بالای پلتفرم و مقرون‌به‌صرفه بودن است. همین قسمت‌های عاری از پوسته و آشکار، خود به تنهایی باعث جلب توجه بسیاری می‌شوند و گرچه از حفاظت پایین در برابر مشکلاتی چون پاشیدن گل‌ولای و آب به سرنشینان و عدم پوشش در برابر باد و باران رنج می‌برند، اما در عوض کاهش وزن محسوسی را با خود به همراه خواهند داشت.

چراغ‌های جلوی بی زنون ساخت Hella، سپرها و ضربه‌گیرهای فیبر کربنی، چراغهای عقب داج دارت و فلاشرهای موتورسیکلت، اتصالات آشکار پیچ و مهره ای و پرچ‌ها در این خودرو جلب نظر می‌کنند.

این خودروی لوکال موتورز با نام SF-01 استریت فایتر، یک ماشین اسپرت واقعی برای لذت واقعی از رانندگی است. موتورهای متنوعی را می‌توان در قلب این خودرو مورد استفاده قرار داد. می‌توانید یک موتور چهار سیلندر خطی یا یک موتور V8 را در نظر بگیرید.

بسیاری انتظار دارند که این خودرو به شکل کیت و برای مونتاژ در خانه ارائه شود. در این صورت آزادی عمل بیشتری به خریدار برای نصب انواع آپشنها یا قوای محرکه و تجهیزات داده می‌شود. اما برای این کار نیاز به رعایت الزامات ایمنی و مجوزهای بیشتری می‌باشد.

هنوز زمان معرفی و ورود به بازار این مدل و قیمت آن تعیین نشده است.

نمای جلو

نمای کلی

نمای عقب

نمای کلی

نمای کلی

نمای کلی



نظرات

  • میلادحسنی میلادحسنی (15 مهر 1393 ساعت 11:40)

    هیولاست

  • یوونتوس یوونتوس (14 مهر 1393 ساعت 22:32)

    مقاله میگه: گرچه از حفاظت پایین در برابر مشکلاتی چون پاشیدن گل‌ولای و آب به سرنشینان و عدم پوشش در برابر باد و باران رنج می‌برند، اما در عوض کاهش وزن محسوسی را با خود به همراه خواهند داشت.
    آخه آدم همچین ماشینی رو میبره توی گل ولای!

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (14 مهر 1393 ساعت 14:27)

    ماشین SF-01 استریت فایتر همه چی تمومه ، فقط یک آپشن تیراندازی کم داره تا دشمناشو به گلوله ببنده. (البته منظورم گلوله هایی در حد paintball . زیرا من با جنگ 100 درصد مخالفم).