1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لینکلن با برچسب سیاه

لینکلن با برچسب سیاه

5 آذر 1393
  • 2

بازوی لوکس فورد می‌خواهد نام خود را به عنوان سازنده خودروهای لوکس و مدرن تثبیت کند. به همین منظور دو مدل MKZ و MKC خود را در یک سری ویژه به نام Black Label معرفی کرده است.

خودروهای Black Label لینکلن از تریم داخلی باشکوه‌تر با روکشی از چرم مرغوب و رنگ‌های جدید تریم در چهار تم مختلف ارائه می‌شوند. هر کدام از این تم‌ها از چوب، چرم ویا آلکانترای مخصوص به خود بهره می‌گیرند. همچنین رنگ بدنه و طرح چرخ‌های آلیاژی نیز مخصوص می‌باشند.

با این وجود برای دریافت یکی از خودروهای سری Black Label باید 5995 دلار بیشتر پول پرداخت نمود. اگر فکر می‌کنید که پرداخت چنین بهایی برای یک تریم ویژه و کمی چاشنی لوکس تر زیاد است، لینکلن سرویس‌های تشویقی دیگری برای خریداران Black Label درنظر گرفته است از جمله چهار سال یا 80 هزار کیلومتر سرویس رایگان تعمیر و نگهداری و کارواش رایگان و عضویت در رستوران‌های ویژه ای با برترین سرآشپزها که شاید در مجموع خرید چنین خودرویی را مقرون به صرفه نیز بنماید.

از ماه دسامبر سری Black Label را می‌توان در 32 نمایندگی لینکلن در شش کشور خریداری کرد و به تدریج سایر مدل‌های لینکلن نیز به این مجموعه خواهند پیوست.

 لینکلن-mkz

 لینکلن-mkz

 mkz-لینکلن

 MKC- لینکلن

 MKC-لینکلن

-نمای داخل- لینکلن

 لینکلن-نمای داخل

  لینکلن-نمای داخل

 لینکلن-نمای داخل



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (5 آذر 1393 ساعت 20:50)

    انگار دارن واسه خودشون میسازن .ولی ما انگار داریم واسه دشمنمون میسازیم

  • حامد صابر حامد صابر (5 آذر 1393 ساعت 09:56)

    خیلی جالب اینا ماشین با کیفیت میسازن بد قیمتشون هم که با عقل جور در میاد بد این همه امکانات میدن اونوقت ما کیفیت اصلا معنا نداره ,قیمت ها که از رو هوا تعین میشه ,از همه مهمتر خدماتشون که حرف نداره تفاوت را احساس کنید