1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسس RX نسخه TRD

لکسس RX نسخه TRD

16 آبان 1394
  • 0

Toyota Racing Development یا به‌اختصار TRD، یک شرکت تیونینگ داخلی تویوتاست که خودروهای تویوتا، لکسس و سایون را تیونینگ می‌کند. TRD فکر می‌کرد که سری جدید RX لکسس می‌تواند خیابانی‌تر از چیزی باشد که حالا می‌بینیم. TRD تفکرش را با سوار کردن پکیج شیک و جدیدی بر روی RX پیاده کرده است و ظاهر مهیب‌تری را به وجود این خودرو بخشیده است.

قطعات اسپرت سری F بهینه‌شده، آئرودینامیک و بالانس این شاسی‌بلند لوکس را افزایش داده است. کارآمدتر کردن این شاسی‌بلند نسبتاً گران‌قیمت در دستور کار این شرکت قرار گرفت و ازآنجایی‌که هدف این گروه استفاده از خودرو در جاده بود رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی TRD بر روی این خودرو سوار شد که هم طراحی خوبی داشت و هم عملکرد خوبی.

TRD با افزودن دو کمک‌فنر با عملکرد بالا، پایداری خودرو را افزایش داده و عملاً با از میان برداشتن لرزش‌های کوچک حاصل از بدنه‌ی خودرو، شرایط آرامی را برای شاسی و کابین پدید آورد.

طبق اعلام رسمی، بهبود کیت بدنه با بهبود عملکرد خودرو همراه شده است، بهینه‌سازی جریان هوا در اطراف خودرو و مقاومت هوایی کمتر باعث شده که خودرو ثبات و پایداری بیشتری داشته باشد. به نظر می‌رسد که هدف اصلی این تیونینگ بخشیدن چهره‌ای تهاجمی‌تر به سری RX جدید بوده است. هنوز عملکرد این خودرو را در جاده بررسی نکرده‌ایم بنابراین نمی‌توانیم در مورد بهبودهای عملکردی آن صحبت کنیم اما با دیدن این خودرو می‌توانیم بگوییم که مطمئناً بهبودهای ظاهری مناسب TRD این خودرو را تهاجمی‌تر از قبل نشان می‌دهد.

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

 لکسس RX نسخه TRD

منبع پدال


نظرات