1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

22 مرداد 1394
  • 0

عکس‌های منتشر شده از جاسوسان صنعتی نشان می‌دهد عالی‌ترین محصول برند لکسس قرار است به‌زودی با یک تغییر قیافه جدی، به بازار معرفی گردد. این شاسی‌بلند لوکس که هم‌رده تویوتا لندکروز است و با کد LX شناخته می‌شود، در فیس‌لیفت جدید از خطوط تیزتری در جلو و عقب و یک به‌روزرسانی در کناره‌ها سود می‌برد. طراحی این محصول لوکس با اِلمان‌های جدید لکسس آمیخته شده و به مدد جلوپنجره دوکی‌شکل و چراغ‌های تیز جلو و عقب ظاهر خودرو اسپرت تر از همیشه شده است. در داخل اوضاع فرق می‌کند و داشبورد و طراحی داخلی کاملاً تغییر کرده است و با چرم و چوب فراوان تزیین شده است.

خبرهای رسیده از لکسس از یک سورپرایز ویژه برای خریداران بازار امارات متحده عربی حکایت می‌کند. قرار است لکسس در این کشور که یکی از مهم‌ترین بازارهایش به شمار می‌رود گونه‌ای خاص و فوق‌العاده از LX را عرضه کند که به‌احتمال فراوان بیش از 450 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

در داخل کابین، لکسس بازهم سنت خود درباره قرار دادن ساعت در مرکز داشبورد را حفظ کرده و تغییرات کاملی در صفحه نشان‌دهنده‌ها که پشت فرمان قرار دارد، داده است. فرمان، مانیتور بزرگ بالای داشبورد و شکل کنسول میانی از جمله تغییراتی است که طراحان لکسس در این مدل اعمال نموده‌اند. در خارج نیز استفاده از کروم بیشتر در ظاهر خودرو و حتی ادوات داخل کابین، استفاده از چراغ‌های LED جدید، تغییر شکل چراغ‌ها و کاسه چراغ‌های جلو و تغییر فرم چراغ‌های عقب از جمله مواردی است که در مدل 2016 LX به چشم می‌آید.

به‌احتمال فراوان مدل 2016 لکسس LX به‌زودی وارد بازار می‌شود.

 فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

 فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

 فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

 فیس لیفت لکسس LX برای سال 2016

منبع پدال


نظرات