1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسس و ساخت هاور بورد

لکسس و ساخت هاور بورد

10 مرداد 1394
  • 0

لکسس به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود با عنوان «اسلاید»، مدل هاوربورد خود را توسعه داده است. البته نمی‌توان آن را به صورت مستقیم از سایتی مانند «آمازون» سفارش داد. تصور اینکه یک پهپاد آمازون برای شما یک هاوربورد بیاورد، می‌تواند جالب‌ترین چیز در این دنیا باشد! در عین حال، ویدیویی از این هاوربورد منتشر شده که آن را در لحظاتی کوتاه در حال پرواز یا شناوری نشان می‌دهد.

مطابق گفته لکسس، هاوربورد برای برخاستن و شناور شدن در هوا از سوپرکانداکتورهای مغناطیسی که با نیتروژن مایع خنک می‌شوند، استفاده می‌کند. بورد، خودش از یک طراحی جالب بهره گرفته که در آن از موادی مانند بامبو و احتمالاً فیبر کربن استفاده شده است. این در حالی است که در جلو و عقب بورد همان جلوپنجره دوکی‌شکل آشنای لکسس دیده می‌شود؛ موضوعی که نشان می‌دهد که لکسس علاقه زیادی دارد تا از این نشان در هر وسیله‌ای نقلیه‌ای که می‌تواند استفاده کند. نکته جالب‌توجه زمانی است که بورد از زمین برخاسته و حلقه‌های بزرگ گاز نیتروژن مایع به آرامی از پایین آن خارج می‌شوند.

این موضوع به تنهایی بسیار هیجان‌انگیز است، ولی در همین حال، در تیزر لکسس، اسکیت‌سوار حرفه‌ای، راس مک‌گورن (Ross McGouran) را می‌بینیم که قبل از این که دوربین قطع شود، به هنرنمایی می‌پردازد. «مک‌گورن» می‌گوید:

از وقتی ۷ یا ۸ سال داشتم، اسکیت را شروع کردم. ولی با این وسیله، مانند این است که همه چیز را از اول شروع می‌کنم.

در هر حال، انتظار چندانی از لکسس برای ارائه یک نسخه واقعی از «هاور بورد» نمی‌رود؛ چرا که این وسیله تنها برای تبلیغات ساخته شده است. ولی در هر صورت، وسیله بسیار جالبی است و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. لکسس تا به حال از زمان ارائه کلی و نمایش کامل قابلیت‌های هاوربورد حرفی به میان نیاورده است.

 لکسس و ساخت هاور بورد

 لکسس و ساخت هاور بورد

 لکسس و ساخت هاور بورد

 لکسس و ساخت هاور بورد

منبع پدال


نظرات