1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

18 مرداد 1393
  • 1

گردهمایی سالیانه پبل بیچ، رویدادی است که بسیاری از خودروسازان از آن برای معرفی ماشین‌های سفارشی و خاص خود استفاده می‌کنند. لکسس نیز از این فرصت استفاده کرده و نسخه‌های ویژه ای از مدل‌های مختلف خود را با نام نسخه Tumi به این رویداد خواهد آورد.

از جمله مدل‌های جدیدی که لکسس در پبل بیچ معرفی می‌کند، مدلهای LS 460 F SPORT، RX 350 AWD F SPORT و ES 350، GS 350 F SPORT، IS 250 F SPORT می‌باشند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، خودروهای F Sport با مشخصات و طراحی جالب خود، این نقش را بر عهده گرفته‌اند.

این در حالی است که IS سری اف اسپرت، توسط لکسس از رده خارج خواهد شد تا خودروهای اسپرت جدیدی جایگزین آن شوند. تمامی این خودروها از رنگ آمیزی سیاه و سفید بدنه برخوردارند. رنگ رینگ‌های اسپرت آلیاژی و رنگ آینه‌ها و دستگیره درها به رنگ مشکی می‌باشد. تلالو رنگ سفید براق مرواریدی با رنگ مشکی این بخش‌ها، تضاد و کنتراستی زیبا را خلق نموده است.

رنگ‌آمیزی سیاه و سفید در داخل کابین نیز تکرار شده است. برای روکش صندلی‌ها و داشبورد از تم دو رنگ سیاه و سفید یا قرمز-زرد یا مشکی-کابرنت استفاده شده است.

ویژگی‌های استانداردی چون سیستم ناوبری همراه با نشان دهنده نقاط کور و رادار و هشدار ترافیک متقابل همراه با آپشن هایی فراوان در این مدل‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از دیگر تجهیزات خاص این مدل‌ها می‌توان به مجموعه چمدان‌های Tumi با آرم لکسس و کیت مراقبت از خودروی Meguiar هم اشاره نمود.

لکسس این سری از خودروهای خود را با قیمت اندکی بالاتر از مدل‌های F Sport به فروش می‌رساند. در مورد مدل ES 350 قیمت پایه 42 هزار دلار می‌باشد. اطلاعات بیشتر و قیمت همه خودروها در زمان گردهمایی پبل بیچ در 15 تا 27 اوت مشخص خواهد شد.

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

معرفی نسخه‌های ویژه از لکسس

منبع carscoops.com


نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 شهریور 1393 ساعت 06:25)

    لکسس خودروی خوبی هست. چه خوب که مدل های جدیدش داره میاد مخصوصا ls . من ترکیب رنگ قرمز و زردشو بیشتر دوست دارم.