1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اتوبوسی از جنس LCD

اتوبوسی از جنس LCD

19 مهر 1394
  • 0

اتوبوس LCD قابلیت های متفاوتی در پخش اطلاعات تبلیغاتی و یا اطلاعاتی مربوط به مسافرتهای درون شهری که اطلاعات سفری همین اتوبوس را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

این اتوبوس جدید که طراحی آن را Tad Orlowski بر عهده داشته است با توجه به نیازهای امروز جوامع بشری و کار فرمایان طراحی شده است.

بدنه این اتوبوس تماما از LCD پوشیده شده است و قابلیت های متفاوتی در پخش اطلاعات تبلیغاتی و یا اطلاعاتی مربوط به مسافرتهای درون شهری که اطلاعات سفری همین اتوبوس را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

اکنون با طرح این اتوبوس و در صورت تولید این بدنه به دلیل سطح بزرگ و یکپارچه این ال سی دی ها، فضای مناسب و جالبی در اختیار کمپانی ها برای ارائه تبلیغات خویش در سطح شهر را فراهم آورده است. این فضای تبلیغاتی و این LCDها ، شاید بتواند باعث زیبا سازی شهر نیز بشود. البته این خودرو بیشتر جنبه تبلیغاتی و مفهومی داشته و اطلاعاتی از ورود آن به بازار رسما اعلام نشده است.

این ال سی دی ها شفاف هستند و امکان تماشای بیرون اتوبوس توسط مسافران همچنان وجود دارد و محل قرار گیری آنها بر روی شاسی اتوبوس بوده و جایگزین بدنه های قدیمی می شوند. طراحی این اتوبوس دارای شاسی ۲ تکه بوده و این اتوبوس دارای ۲ کابین می باشد.

از دیگر قابلیت های این LCD امکان نمایش مسیر و اطلاعات راه ها، نمایش تبلیغات متنوع، اطلاعات آب و هوایی، اطلاعات لازم برای توریست ها و امکان تغییر تصاویر است.

 اتوبوسی از جنس LCD

 اتوبوسی از جنس LCD

 اتوبوسی از جنس LCD

منبع پدال


نظرات