1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت

لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت

21 شهریور 1394
  • 0

از نظر ظاهری، زولو با بکارگیری چراغ های LED جدید، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی که با تایرهای عملکرد بالا احاطه شده اند، دریچه های هوای جانبی و جلو پنجره آلومینویمی از دیفندر استاندارد متمایز می شود.

تولید لندرور دیفندر طی چند ماه آینده به پایان می رسد اما این خودرو خارج جاده ای نمادین همچنان الهام بخش تیونرهای مختلف از سراسر جهان برای معرفی محصولاتی منحصر به فرد است. جدیدترین نمونه از این دست توسط شرکت انگلیسی جی‌ای موتور ورکس معرفی شده و زولو نام دارد.

جی‌ای موتور ورکس پیشرانه ۱۳۰ اسب بخاری ۲.۲ لیتری توربودیزل چهار سیلندر استاندارد دیفندر را با یک پیشرانه جگوار ۴.۷ لیتری هشت سیلندر خورجینی که از یک سوپرشارژر بزرگ برای تولید ۴۷۵ اسب بخار نیرو و ۴۷۹ پوندفوت گشتاور بهره می برد، تعویض کرده است. نیروی پیشرانه جدید توسط جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته تیپ‌ترونیک منتقل می شود و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد دیفندر نیز حفظ شده است.

از نظر ظاهری، زولو با بکارگیری چراغ های LED جدید، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی که با تایرهای عملکرد بالا احاطه شده اند، دریچه های هوای جانبی و جلو پنجره آلومینویمی از دیفندر استاندارد متمایز می شود. یک جفت دریچه هوای اضافی نیز هوای بیشتر برای پیشرانه هشت سیلندر ین خودرو را تامین می کند.

در داخل زولو غربیلک فرمان سه شاخه، ترمز پارک الکتریکی، پوشش چرم در قسمت های مختلف و مواد عایق صدای اضافی احساس خوبی را به سرنشینان منتقل می کنند. هر دستگاه زولو با یک پلاک شماره گذاری شده روی داشبورد عرضه می شود.

امکان سفارش ویژگی ها و آپشن های بیشتر مانند صندلی های ریکارو، سقف نرم، قطعات فیبر کربنی و لوله های اگزوز کناری نیز برای مشریان وجود دارد. تنها ۲۵ دستگاه زولو در انگلیس به صورت دست ساز تولید خواهد شد و تاکنون اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو منتشر نشده است.

 لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت

 لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت

 لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت

 لندروور دیفندر با 475 اسب قدرت



نظرات