1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تنها لامبورگینی آبی – خاکی در جهان

تنها لامبورگینی آبی – خاکی در جهان

23 فروردین 1395
  • 0

بعضی ها اعتقاد دارند که هیچوقت هیچکس به یک لامبورگینی نیاز ندارد. و همان افراد قطعا معتقدند که هرگز نیازی به یک اتومبیل خاکی – آبی نخواهد بود. ولی ما به شما اطمینان می دهیم که حتی همان افراد همیشه مخالف هم موافقند که همه به یک لامبورگینی خاکی – آبی احتیاج خواهند داشت.

در حال حاضر یک لامبورگینی خاکی –آبی در eBay با قیمت باورنکردنی 26,775.35 دلار به فروش می رسد. این قیمت به طرز غیر قابل باوری پایین است. این اتومبیل، که به ادعای صاحبش نمونه دومی ندارد، پیشینه جالبی دارد. این اتومبیل ابتدا از فرمان در سمت راست برخوردار بوده و بعدا به سمت چپ تغییر داده شده، بعد دوباره مجدد به سمت راست برگردانده شده است!

این اتومبیل ظاهری کاملا مشابه یک لامبورگینی کانتاش دارد ولی در انگلستان به عنوان یک مدل رایان روور 8 سیلندر ثبت شده است.

صاحب این خودرو قبول دارد که شاید نیاز باشد یک سری تغییرات در این اتومبیل انجام بشود، ولی اضافه می کند که اگر این لامبورگینی به حال و روز درخشان خودش بازسازی بشود بیش از 50 هزار پوند ارزش دارد. بخصوص این خودرو نیاز به تایر، صندلی و ترمز های جدید دارد.

اما خاطرمان باشد که این خودرو تنها کانتاش خاکی – آبی موجود بر روی کره زمین است که این واقعیت خودش حداقل 26 هزار دلار می ارزد.

 تنها لامبورگینی آبی – خاکی در جهان



نظرات