1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی مرموز در راه پاریس

لامبورگینی مرموز در راه پاریس

5 مهر 1393
  • 4

انتشار یک تصویر آگهی نامشخص از خودرویی که قرار است در دهم مهرماه در نمایشگاه پاریس امسال رونمایی شود، گمانه‌زنی‌ها و احتمالات گوناگونی را در پی داشته است. لامبورگینی می‌خواهد خودروی جدیدی را به نمایش بگذارد؛ اما چه خودرویی؟

 تیزر مدل جدید لامبورگینی برای نمایشگاه پاریس

تصویر منتشره تنها یک طرح ساده است. این اولین اسکچی است که هر طراح خودرویی می‌تواند از نمای جانبی یک خودروی اسپرت، رسم کند؛ بنابراین اطلاعات خاصی از این تصویر به دست نمی‌آید. نکته جالب شعاری است که در ذیل عکس نوشته شده: پس از دستیابی به کمال، می‌توانید آن را دوبرابر کنید.

سدان لامبورگینی

سدان لامبورگینی

این شعار می‌تواند بیانگر این باشد که تعداد صندلی‌ها و سرنشینان دوبرابر شده است و با یک لامبوی چهار نفره روبرو خواهیم شد. شاید لامبورگینی قصد معرفی مدل نهایی و تولیدی شاسی‌بلند اروس (Urus) را داشته باشد. شاید هم یک خودروی کوپه 2+2 برای استفاده روزانه. ممکن است خودروساز سنت آگاتا به فکر احیای مدل 400GT دهه 60 باشد؛ و نهایتاً شاید یک سدان مفهومی نظیر لامبورگینی Estoque مدنظر باشد.

400GTلامبورگینی

400GTلامبورگینی

اخیراً لامبورگینی دو نام تجاری Encaste و Asterion را به‌صورت تجاری ثبت کرده است که ممکن است برای این خودرو یا خودروهای آینده این شرکت مورد استفاده قرار گیرند. جالب اینکه حق انحصاری یک اختراع پیشرانه هیبریدی که در آن نیروی موتورهای الکتریکی به چرخ‌های جلو و موتور بنزینی نصب شده در جلوی خودرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود نیز توسط لامبورگینی ثبت گردیده است. ممکن است این سیستم برای اولین بار در SUV اروس گنجانده شود که تا سال 2017 راه خود را به بازار پیدا خواهد نمود.

لامبورگینی اروس

لامبورگینی اروس

منبع پدال


نظرات

  • تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 22:16)

    لامبورگینی در همه ی نمایشگاه ها یک سورپرایز عالی داشته و موفق هم بوده باید منتظر بود و دید چه ستاره ای میخواد بدرخشه

  • تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 20:10)

    مدل شاسی بلند خیلی خوبه

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (5 مهر 1393 ساعت 18:13)

    خبر دارینل امبورگینی حسود شده؟ آخه این مدل چهار درش یکم کپی استون مارتین لاگوندا ست. والبته رقیبش.
    کاش طراحی جدیدتری داشت...

  • ادزیو ادزیو (5 مهر 1393 ساعت 13:47)

    حالا تا 10 مهر دلمون آب میشه پاریس اتو شو فوق العادس